Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Ik vind het onzin. Wat weten we nou eigenlijk van de mods? Voor hetzelfde geld rossen ze bij wijze van spreken iedere dag hun paard af, slaan hun partner in elkaar, jatten in de winkel etc.etc.
Dinopino schreef:Sluit me bij Kinke aan. Wees blij dat er mensen zijn die tijd in dit forum steken. Volgens mij is dit nog altijd een gratis forum. Mods zijn mensen, ze zijn niet onpartijdig net als in de echte grote wereld. Zodra je de mod in een topic niet prettig vind kan je toch dat topic verlaten.
zorro schreef:Dat klopt,we weten van de meeste bokkers niet wat ze privé doen. Toch ben ik er van overtuigd dat als iemand hier een topic plaatst dat hij of zij vandaag even lekker een parfum heeft gestolen bij de Douglas, dat er geen bokker is die dat toejuicht. Iedereen zal er tegenin gaan.
Ik kan me zo'n topic herinneren, waarin zoiets verteld werd. Werd echt niet positief op gereageerd. En ik denk dat als diegene mod was geweest dat dezelfde discussie tevoorschijn was gekomen.
poes schreef:Zo zie ik het ook Zorro. Als ik voor een bedrijf werk of vrijwillig, moet ik ook passen bij de waarden van dat bedrijf. Ik zie zelf niet in waarom dat bij bokt anders zou zijn.
Ik snap wel dat mensen vinden dat het los staat van elkaar. Maar zelf vind ik een mod die niet goed met paarden omgaat, geen plek hebben in het team en ik zal diens modereren dan ook moeilijker serieus nemen. Ook al zijn modereren en voor je paarden zorgen twee verschillende dingen.
Kinke schreef:Dat vind jij, mij maakt het helemaal niks uit of het een mod betreft, of de koningin of de paus of de buurman. Maar misschien ben ik er te nuchter voor, ik kijk ook totaal niet op tegen een mod, en ik weet ook helemaal niet wie er allemaal mod zijn, interesseert me helemaal niks.
Kinke schreef:Maar indien betreffende mod door dit topic/manier van doen geen mod meer mag zijn, dan betekent dat toch ook dat alle andere mods ook doorgelicht moeten worden over hun privé leven, of alles wel volgens de 'normen en waarden' van Bokt gaat? Ik bedoel...gelijke monniken, gelijke kappen.
Citaat:Wat iemand dan met die tips/oplossingen doet is aan die persoon. Maar er is never niet nooit een verplichting voor iemand om ook die tips op te volgen. Niemand kan iemand opleggen hoe zijn leven in te delen/hoe voor zijn-haar paard te zorgen/of wat wel of niet moet. NIEMAND!!!!