Voorstellen en een vraag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jabari_nl

Voorstellen en een vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-20 12:47

Hoiii ik ben Anne-Jasmijn, ik ben 12 jaar oud en rij ongeveer 8 jaar paard. Ik doe van alles van gewoon dressuur tot horseball! Ik rij op manege de eenhoorn in Blokker! Ik rij daar gevorderd en mijn lievelings paard is Jabari

Jabari: Jabari is een 5-jarig sportpaard. Hij is ong 1.78 hoog en kan als de beste springen! Hij sprong 1.10 maar is nu van de manege omdat hij de volgende hoogte niet aan kon. Hij is dus eigenlijk een exsportpaard en hij kan kusje geven en!

Maar ik heb nu een klein probleempje: ik wil suuuuuper graag met mijn vriendinnen op ponykamp extreme op manege Laarbrug! Mijn vriendinnen mogen allemaal van hun ouders alleen mijn ouders die weten het nog niet... Ik woon ander half uur rijden van de stal en mijn ouders vinden het moeilijk dat als ik val ( wat altijd kan gebeuren hoe goed je ook kan rijden! ) en ik beland in het ziekenhuis is het niet om de hoek ook zijn ze bang dat ik ruzie maak of dat ik geïrriteerd raak en naar huis wil...

Hebben jullie tips hoe ik mijn ouders kan overtuigen? Want de eerste week zit al vol

Alvast bedankt! Groetjes van mij en hoefjes van Jabari❤️

SuzanneHav

Re: Voorstellen en een vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 08:41

Hoi Anne-Jasmijn,

Wat leuk zo’n ponykamp. Ik begrijp dat je ouders het spannend vinden als je op ponykamp gaat. Misschien een idee dat ze de manage bellen hoe het in ze gang gaat en hoe ze kijken naar je rijvaardigheid en dan besluiten op welk paard je mag. Misschien dat dat ze geruststelling geeft. Ook kan je aangeven dat je de afgelopen jaren ook al rijd en wat er nou in die jaren gebeurt is.

Ga in ieder geval niet zeuren continue meestal werkt dat alleen maar tegen.

Je rijd nu een 5 jarige paard dat lijkt mij een vrij pittig paardje!

Ponykampen zijn meestal heel duur. Misschien is het een idee dat je dit deels bij elkaar kan verdienen door klusjes te doen in huis of op de manage. Dan laat je ook aan je ouders zien hoe graag je dit wilt!

Ik hoor graag de uitkomst!

Groetjes Suus

ShettieCo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 11:31

hoii! ik zou niet te lang doorzeuren, anders gaan je ouders het misschien irritant vinden. Neem ze een keer mee naar de manege, dan kunnen ze zien hoe je echt rijd, en dan zullen ze het misschien wel goed vinden.

:j :j