vooral of je wel of niet een cap draag? IK VINDT dat je het zelf uitmaakt .
als jezelf geen cap draag dan maar niet dat bepaalt je toch lekker zelf zolang jij het niet bent .je kan nog geneens meer even leuk een paar foto's erop zetten en je krijg commetaar terwijl er duidelijk staat dat je dat niet wilt.maargoed nou las ik net weer een topic met foto's en dan krijg je dit. Ik dacht de titel te zien "hele mooie foto's"maar hier draai ik mn hoofd niet voor om sorrie houd niet van tinkers en al helemaal niet met een melkmuil.... of Ik vind alleen zijn hoofd niet zo mooi voor een tinker. en zo zijn er wel meer topic's

oke je mag een mening geven maar als het geen leuk reactie is zeg dan liever niks:? en zo denk ik erover.ik wordt het een beetje zat. dat je overa
maar niet leuke reactie op krijgt .terwijl je eigenlijk foto's neerzet op bokt om leuke reactie te krijgen of om er wat over te leren enz.
bokt wordt meer een afkraak forum dan een leuke forum terwijl ik het begin het erg leuk vondt en dit niet eens merkte.\
ik wil alleen nog zeggen MENSEN LAAT ELKAAR IN DE WAARDE,EN ALS JE NIKS BETERS HEB TE ZEGGEN VAN WAAR IS JE CAP OF WAT EEN LELIJKE KNOL.OF JE VERZORG JE PAARD NIET GOEDD.hou dan liever je mond dan krijg je ook geen ruzie of mensen die niet meer graag op bokt komen terwijl het alleen voor de ontspanning is en omdat mensen gewoon leuk vinden om foto's te plaatsen en wat meer te weten willen komen.en ik hoop dat bokt nu weer een stuk leuker gaat worden

dit wilden ik even kwijt sorry dat het zolang is geworden en dat jullie even te moeiten hebben genomen om dit te lezen

wat vinden jullie de laatste tijd van bokt