Photobucket problemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Photobucket problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 20:38

Ik zie er nog geen bestaand topic over, dus ik maak een nieuwe aan.
Honderden foto's in topics zijn niet meer zichtbaar (watermerk + geblurd) omdat photobucket wil dat je gaat betalen voor hun diensten.
Echt super zonde, ooit vind ik het nog wel eens leuk om wat oudere topics met foto's te bekijken, maar de helft van de foto's doet het dan dus niet.
Berichten wijzigen kan ook niet, anders kon je de foto's nog uploaden naar bijv. imgur.com en dan de startpost bijwerken.
Is hier binnen bokt een oplossing voor of zijn de betreffende topics gewoon verloren?

8nnemiek

Re: Photobucket problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 22:15

Ja zonde he..
Ik heb een aantal foto’s bij photobucket staan die ik verder nergens meer heb opgeslagen, en daar kan ik ook niet meer aan komen omdat ze geblurd zijn -O-
Ik ga er echt niet voor betalen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 07:25

Niemand gaat er voor betalen denk ik.. Maar op een ander forum waar ik actief ben kun je gewoon je startpost nog wijzigen. Dat kan hier niet, dus je kunt die post ook niet meer opnieuw bruikbaar maken -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 07:42

Renee1991 schreef:
Niemand gaat er voor betalen denk ik.. Maar op een ander forum waar ik actief ben kun je gewoon je startpost nog wijzigen. Dat kan hier niet, dus je kunt die post ook niet meer opnieuw bruikbaar maken -O-

Je kan de openingspost temmen met de links naar de nieuwe foto's of een PB sturen naar een moderator (groene naam). Wij kunnen het zo voor je aanpassen :)

Luceos
Developer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 13:26

Snel even overleg gehad met @BartVB hierover, maar het is dus zo dat er geen limiet zit op de uploads op Bokt. Dit vooral om het probleem te voorkomen dat posts geen foto's meer hebben. Foto's die je (vooral) hier gebruikt mag je dus ook graag hier uploaden.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 13:32

Het gaat denk ik vooral om oudere topics, van voordat de bokt upload bestond. Bij mij wel in ieder geval.

Luceos
Developer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 13:39

Dat besef ik, het was me ook opgevallen dat sommige profielen ook plaatjes beginnen te missen. Vandaar dat ik nog even extra benadruk dat er een gratis en gegarandeerd alternatief is door de Bokt upload te gebruiken :j

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 13:52

De bokt upload is enorm fijn inderdaad! Ik gebruik em al vanaf dag 1 :j
Maar helaas zijn er een aantal photobucket foto’s die ik niet meer op mijn computer heb staan en dus ook niet opnieuw kan uploaden, dat is wel vervelend..
Al helemaal als je, zoals TS, de foto’s in oude topics hebt staan en niet zelf kan wijzigen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 15:26

Tegenwoordig kan je je eigen foto's weer downloaden bij Photobucket, toch?
Vooral het bekijken op andere sites (zoals Bokt) werkt niet goed meer. Tot een tijdje terug kreeg je vrijwel helemaal niets te zien, nu een wazige versie van de foto met een flink logo er overheen. Als je die foto opzoekt op photobucket.com zelf dan krijg je als het goed is weer een betere versie. Als je nog in kan loggen op je account daar dan zou dat sowieso moeten werken.