[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin augustus 2019

Moderators: Polly, Hanmar, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MirandaT
Coordinator Horse Event
Moderator Algemeen2 en Markt
No worries, be happy!

[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin augustus 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-19 19:13

De laatste maand voor Horse Event, de voorbereidingen gaan langzaam door. Deze maand hebben wij weer genoeg nieuws voor jullie om te delen, de nieuwsredactie heeft weer een mooie top 3 gemaakt en er is weer wat op technisch vlak gebeurd. Veel leesplezier gewenst!

Inhoudelijk

Forum
Berichten onder elkaar plaatsen
Vaak worden er meerdere berichten onder elkaar geplaatst, wanneer men op meerdere reacties wil reageren. Dit gebeurt door de quote knop te gebruiken en zo los iedere bokker te antwoorden. Dit lijkt vooral gekoppeld te zijn aan mobiel gebruik, wat vaak net wat minder praktisch werkt als bokken via een computer.

We willen jullie daarom graag wijzen op een gemakkelijke manier van quoten die wellicht nog niet bij iedereen bekend is.
Via 'Nieuw antwoord' kom je in 'Plaats een antwoord', hier kan je onderaan in beeld de reactie's in het topic in aflopende volgorde zien en quoten, hier kan je ook in scrollen. Door op de quote-knop te drukken plaats je elke afzonderlijke quote in één antwoord en kan je zo heel overzichtelijk antwoord geven op de andere gebruikers. Dit werkt voor zowel mobiel als via de computer.

Mocht dit niet direct lukken zullen we in het geval van enkele quotes hier niet op modden, maar in het geval van een lange lijst met losse quotes zullen we voor de leesbaarheid van het topic er toch voor kiezen de berichten samen te voegen.

Nieuwsredactie
NR-lid Aleeneh was al een tijdje op break en heeft helaas moeten besluiten niet meer terug te keren in het lavendel. Heel erg bedankt voor je tijd en inzet voor de Nieuwsredactie Eline!

Augustus was een enerverende maand met veelbesproken nieuws. Hieronder vinden jullie een overzicht van de meestgelezen artikelen van deze maand. Op plaats nummer 3 vinden we het bericht over de ruzie tussen een ballonvaarder die wilde landen op het land van een paardenfokker, maar die niet bepaald met open armen werd ontvangen. Dit artikel werd 9204 keer gelezen. Een plek daarboven, dus op nummer 2, staat het bericht over dierenactivisten die de ronde van Marc Houtzager verstoorden door de ring in te springen met teksten op hun buik. Dit bericht werd 13877 keer bekeken en leidde tot veel discussie in paardenland. En op de absolute nummer 1 met 14430 views staat het bericht dat top-amazones Werth en van Grunsven vrezen voor het einde van de paardensport.

Bezwaarcommissie
De Bezwaarcommissie heeft alle onderwerpen behandeld. Mocht je vragen hebben voor het BZC of over wat zij doen? Stel ze gerust, de BZC neemt deze dan mee in het volgende BBB. Ook wanneer er weer nieuws is vanuit het BZC, zullen zij weer berichten plaatsen.

Wiki
Deze maand is er geen bijzondere update vanuit de Wiki. Wil jij meeschrijven met de wiki of heb je een aanvulling die je wil plaatsen? Kijk dan bij Wikizaken óf op de wiki zelf hoe je dat moet doen.

Vanuit Beheer
Horse Event is deze maand en wij zijn druk bezig met de laatste voorbereidingen. Samen met een aantal teamleden hebben wij een leuk en creatief programma opgezet voor de vernieuwde Boktmeetingpoint. Het programma is hier te vinden, evenals de bekendmaking van de koppels die jullie gaan voorzien van een live verslag tijdens Horse Event.
Wij hopen vele van jullie te treffen in de vernieuwde stand!

Technisch
Op 20 augustus kondigde Bart aan dat hij bezig was met onderhoud aan de servers, helaas door een niet zo'n handige actie van hem sloeg Bokt even op hol! Gelukkig is het weer goed gekomen, maar er kunnen hier en daar nog wat kleine bokjes zijn! Meld die gerust op [FZ] Forumzaken

Team

Break
Deze maand heeft Warboel een break genomen, succes met alles en hopelijk zien we je snel weer terug.
Ook khirshanta heeft een break genomen, maar zij blijft nog even in het grijs vanwege Horse Event, waar zij komt helpen.

Tips van het Team & Vragen van Bokkers
Die prachtige tabellen die je wel eens voorbij ziet komen in o.a. het overzicht van evenementen dit jaar, hoe maak je die eigenlijk?

Je kunt de code handmatig in vullen, dat is even werk! Gelukkig is er een hele makkelijke site, waarbij je alles in kunt vullen en je zo de tabel kunt kopiëren en plakken op Bokt!

https://www.teamopolis.com/tools/bbcode ... rator.aspx

Let op! Zorg ervoor dat de tabellen goed afgesloten worden met de juiste [ ] (haakjes)

Ik heb een vraag of een suggestie voor een tip!
Dat kan! Je kunt je vraag of suggestie pb-en naar MirandaT.

No one stays the same, You know what goes up must come down.
Change is a thing you can count on, I feel so much younger now.

✘✘

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 21:10

Dit vind ik zelf erg jammer, ik vind het persoonlijk heel irritant als er tig verschillende berichten onder elkaar staan terwijl het ook in één bericht kan. MAAR, op mobiel gaat dit de laatste tijd vaak mis. Een bericht wordt helemaal niet geplaatst, of compleet verkloot of versprongen of bij het plaatsen van een nieuw bericht zijn de berichten eronder niet zichtbaar.

Ik heb eigenlijk geen idee of dit al eens gemeld is, maar ik heb er geregeld last van en ik kan me voorstellen dat dit een oorzaak is van de meerdere berichten onder elkaar. Ik heb me daar zelf ook schuldig aan gemaakt, terwijl ik het zelf dus ook irritant vind. :+

Citaat:
Forum
Berichten onder elkaar plaatsen
Vaak worden er meerdere berichten onder elkaar geplaatst, wanneer je op meerdere reacties wil reageren. Dit gebeurt vaak door de quote knop te gebruiken.
Op de mobiel werkt het niet zo handig om alles netjes in één bericht te plaatsen, daarom hebben wij besloten om hier niet meer zo streng op te modereren. Het is dus vanaf nu toegestaan om meerdere berichten na elkaar te plaatsen wanneer je reageert door middel van quoten.

Wat een hondenleven! Volg jij ons al?

MirandaT
Coordinator Horse Event
Moderator Algemeen2 en Markt
No worries, be happy!

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin augustus 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-19 21:19

Excuses KimD! Er ontbrak nog een stuk zag ik nu, hoop dat het nu wat beter is :oo
We zijn er dus niet meer zo streng op, tenzij het uit de spuigaten uitloopt. (even kort samengevat!)

En er wordt hard gewerkt aan de verbeterde versie van het forum. Dit nemen we mee als suggestie/probleem :j

No one stays the same, You know what goes up must come down.
Change is a thing you can count on, I feel so much younger now.

✘✘

lizy29

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin augustus 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 21:22

Misschien nog wel iets om naar te kijken voor de mods. :)*
Als ik mijn bericht wil wijzigen en daar een andere quote aan toe wil voegen kan ik niet meer vanuit het bericht wat ik aan het wijzigen ben door de eerder berichten scrollen waardoor ik dan alsnog genoodzaakt ben een nieuw bericht te typen met omwegen en het nodige knip en plak werk dingen samen te voegen.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 22:35

[MD] Sidewinder Syndrome of "Crabwalking" , dit is ook aan de Wiki toegevoegd en vind ik persoonlijk ( ondanks dat ik er nog nooit mee te maken heb gehad) zeker het vermelden waard in het BBB van augustus! Hoe meer bekendheid hoe beter!

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie