Misschien heeft een oplettend oog mij al zien rondscharrelen op de fora (Want hoe leuk is het om 16x per dag bij KS-MK te gluren

Ik ben dus ligning, maar iedereen mag mij Anna noemen!
Al vaker ben ik op bokt terecht gekomen als ik iets paard gerelateerds googelde, om vervolgens helemaal opgenomen te worden in alle interessante topics hier! Van wilgentakken tot groentesoep

En als doorgewinterde dierenliefhebber heb ik (nouja, "het gezin") ook onze eerste hond! Een enorme knoest, kanonskogel, monster, vreetzakje, lobbes
Oftewel een labrador. Maar wel de allermooiste

Voor de liefhebber, bij komt van 31-10-2017 en papa is Sense of Pleasure's Yule of Otto van Budilliumhof. Elvis zijn eigen stamboeknaam is Firo Gabr van Klaterspeel. Onze Elvis heeft in zijn anderhalf jaar al meer meegemaakt dan de gemiddelde puber mee zou moeten maken... vorig jaar (8 maanden oud) begon hij opeens ontlasting over te geven en na een dierenartsbezoek is hij met spoed geopereerd aan een darmobstructie. Hij was ver heen maar meneer is met volle kracht teruggekomen en schrokt nog steeds alles op zoals een echte labrador doet

En als laatste nog een beetje over mijzelf, ik ben dus Anna, ik ben 17 jaar (in Augustus 18) en ik doe momenteel MBO, maar mijn ambities liggen bij een HBO-opleiding Communicatie, Bedrijfskunde of Marketing. Maar dat komt wel wanneer daar de tijd voor is.
Ik hoop dat ik binnenkort vertrouwd genoeg raak met het forum dat ik vaker "durf" te reageren en verwacht dat ik nog veel zal opsteken van het meekijken met alle topics!
Dat is hem wel zo denk ik... als iemand het hele boekdeel überhaupt al doorleest