Hoi allemaal ik had een vraag, Ik ben verliefd op een jongen van 17 jaar maar ik ben zelf 21 jaar. Ik ben kwa in me hoofd nog geen 21 ik ben kwa lengte ook veel kleiner (ben 1.53 cm) maar mijn vraag ben ik ben ik te oud of niet/ kan dit leefdtijds verschil wel ik ben hier dus best wel onzeker over dus jullie zouden mij hier erg mee helpen door te zeggen of het wel of niet kan
Echte liefde kent geen leeftijd, het is vaak wel zo dat jongens mentaal wat later volwassen zijn maar wanneer jullie elkaar leuk vinden, gewoon een keer daten.
Waarom niet? Voor als je het eventueel officieel wilt maken kun je nog een jaartje wachten, maar verder als jullie er allebei geen problemen mee hebben dan is het toch niet erg of wel?
Verliefd is verliefd. Is hij ook op jou verliefd? Want daar gaat het toch om. Overigens,toen ik de titel van je topic las, dacht ik dat het zou gaan over een paard wat al een beetje oud is!
EvelijnS
Geplaatst: 15-03-19 19:43
Dit topic hoort op [LZP] Leven Zonder Paarden, maar omdat TS nog niet in de Kudde zit en daar niet kan reageren, plaats ik hier een slotje.