Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjdw schreef:Ik ben wat kritischer wbt beveiliging en privacy en vandaar mijn "kritische" blik. Stel dat alle gegevens van alle accounts volgende maand op het internet liggen, dat zou toch zuur zijn?
sjdw schreef:Ik ben wat kritischer wbt beveiliging en privacy en vandaar mijn "kritische" blik. Stel dat alle gegevens van alle accounts volgende maand op het internet liggen, dat zou toch zuur zijn?
tengeltje11 schreef:sjdw schreef:Ik ben wat kritischer wbt beveiliging en privacy en vandaar mijn "kritische" blik. Stel dat alle gegevens van alle accounts volgende maand op het internet liggen, dat zou toch zuur zijn?
Tja,dan staan gebruikersnamen en wachtwoorden online.
En dan?
Ik denk nu niet dat veel mensen daar wakker van liggen eerlijk gezegd,wat kan men er mee?
Ik vraag me ook af waarom je op bokt komt?om zoiets te melden?
Eerlijk denk ik niet dat het veel mensen boeit,dit is een paarden forum....
fohadie schreef:Laat me raden: dit is een account van 1 vd mensen die nu op Anoniem staan? Dus jaren actief op Bokt, hun gelijk niet hebben gekregen (want niet alles wat ze wilden was mogelijk) en nu via deze weg zijn/haar gram willen halen?
Aan de schrijfstijl te zien heb ik zelfs volgens mij al door wie het is (aanname!)