Nieuw hier/ opzoek naar koudbloed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JuneyZorro

Nieuw hier/ opzoek naar koudbloed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 22:48

Ik ben opzoek naar een leuk koudbloed paard te koop. Ik ben 21, en 1.85 lang dus moet wel een groot beest zijn,met lief /rustig karakter ,vandaar koudbloed het liefst. Ik heb epilepsie dus een warm loed is niks voor mij.
Heb al op wat verkoop sites gekeken maar ik heb er absoluut geen haast mee :)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Nieuw hier/ opzoek naar koudbloed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 22:53

Hallo JuneyZorro en welkom op Bokt! Voor de zoektocht naar koudbloed kun je het beste een advertentie op de Bokt Markt plaatsen. Deze kun je ook in de gaten houden of er iemand een koudbloed te koop heeft. Heel veel succes en ik hoop dat je een leuk paard vindt!

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 23:21

1.85 is best lang! Zou een Groninger niks voor je zijn? Zijn wat stevigere paarden en hartstikke braaf.

JuneyZorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-19 09:30

JuneyZorro schreef:
Ik ben opzoek naar een leuk koudbloed paard te koop. Ik ben 21, en 1.85 lang dus moet wel een groot beest zijn,met lief /rustig karakter ,vandaar koudbloed het liefst. Ik heb epilepsie dus een warm loed is niks voor mij.
Heb al op wat verkoop sites gekeken maar ik heb er absoluut geen haast mee :)

Gedaan idd! Goeie tip :)

Isabel schreef:
1.85 is best lang! Zou een Groninger niks voor je zijn? Zijn wat stevigere paarden en hartstikke braaf.

Ja daarom ben ik ook opzoek naar een wat groter paard idd. Ik vin beestjes zoals fjorden ook niet fijn om op te rijden met mijn lengte, vind het zielig terwijl veel mensen zeggen dat het wel kan.
Echter zijn paarden idd zoals Groningers, Shires, (sommige) Tinkers, Friezen etc meestal geen probleem :) dus nog genoeg keuze! :D

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 09:54

Ik weet niet of je Facebook hebt? Kijk anders eens bij dineke Roseboom, die heeft geloof ik ook Shires te koop.