De huis-tuin-keuken advertenties en banners worden bij mij binnen enkele secondes vervangen voor franstalige 18+ advertenties. Is dit een probleem vanuit Bokt? Of is dit een probleem vanuit mijn PC? Iemand goed idee hoe ik hier dan weer vanaf kom? Heb er al Norton en Malwarebytes op los gelaten. Bij extensies vind ik geen rare dingen, en daar houd mijn computerkennis op....
ik heb dit ook ineens! opende bokt vandaag en meteen een behoorlijk pikante reclame vol in beeld
Nicje87
Geplaatst: 30-01-19 21:07
Dat komt door de websites die jullie bezoeken
TheEvilQueen
Geplaatst: 30-01-19 21:09
Ik heb hier geen last van en zit 4-5 keer per dag op bokt. Geen idee ook hoe je er vanaf komt... Incognito gaan op google chrome? Je geschiedenis eens volledig verwijderen? Voor de rest weet ik niets anders. Denk eerder dat het van je webbrowser komt dan vanuit je PC zelf, toch eens opkuis doen en al die verdomde cookies niet accepteren. (Ik weet het, iedereen smeert het je aan maar het is echt miserie )
browsergegevens tot en met de gehoste apps gewist (blijktbaar staat voor gmail enz uit, moet die extra aangevinkt worden), maar heeft niets geholpen... Iemand nog geniale ingevingen?
Gelukt! Voor de volgende met ellende in Chrome: bij instellingen helemaal onderaan geadvanceerd, en dan weer helemaal onderaan computer opruimen en/ of instellingen terug zetten