Ik zit nog niet zo lang op bokt, maar ik krijg bij elke reactie onder een forum waar ik ooit gereageerd een mail. Ik wordt er knetter gek van want mijn mailbox staat helemaal vol en is totaal niet meer overzichtelijk. Is er iemand die weet hoe ik dit kan stoppen?
Persoonlijk denk dat ik dat je linksboven per ongeluk op "Abonneer" gedrukt hebt. Door op "geen Abonnement meer" linksboven te klikken, kun je dat ook weer stoppen.
Reina_Lucia
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-19 15:03
JPitty schreef:
Persoonlijk denk dat ik dat je linksboven per ongeluk op "Abonneer" gedrukt hebt. Door op "geen Abonnement meer" linksboven te klikken, kun je dat ook weer stoppen.
Je kan bij je instellingen een aanpassig maken dat het niet meer automatisch gebeurt.
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 28-01-19 15:07
Dan zou het ook nog iets bij de instellingen kunnen zijn. Maar wat precies weet ik niet. Wellicht kan een van de teammies van Bokt je hier verder mee helpen.
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 28-01-19 15:10
Kun je eens kijken of onderstaande ding bij jou toevallig op 'ja' staat? Als dat zo is, even op 'nee' klikken. Dat zou moeten helpen!
Ik zal je topic nog even naar de goede plek verplaatsen. Het staat nu op [WWW] Wie, Wat, Waar, het forumdeel om je voor te stellen. Voor dit soort vragen, over hoe Bokt werkt, kan je terecht op [FZ] Forumzaken en daar verplaats ik dit topic ook naartoe.