Vraagje over: tip een mod

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 08:09

daantjuhhh schreef:
Waar je al niet een probleem van kunt maken zeg!
:roll:

Dan tem je toch lekker niet joh. :+


Nou, mijn idee. Waar sommige Bokkers al niet een probleem van maken. :roll:
Echt hè, het lijkt me zulk ondankbaar werk, dat modden.
Dan open je dat berichtje met bedankje toch niet?

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 08:11

Leo schreef:
Er zit een stukje geschiedenis vast aan deze optie, wat vooral te maken heeft met een niet altijd even ideaal TeM systeem. Je kunt bijvoorbeeld niet zien, welke mod een melding heeft afgehandeld, als er geen reactie is gegeven. Wij als teamleden konden dit ook niet zien. In de praktijk bleek dat het wel degelijk belangrijk kan zijn om te weten wie een melding heeft afgehandeld, zowel voor de gebruiker als achter de schermen, om eventuele vragen aan te stellen. Zo kwam de afspraak om altijd een bedankje te plaatsen. Je weet wie er mee bezig is geweest en het is een stuk klantgerichter dan het zo af te sluiten.
Onder gebruikers was altijd al wel een tweedeling van mensen die geen bedankje hoeven en wie er wat uitgebreider antwoord wil (indien mogelijk natuurlijk). Zo kwam het vinkje: wel reactie is wat uitgebreider reactie, geen reactie is alleen een 'dankjewel'. En dat laatste dus weer zodat de gebruiker en wij zien wie de melding heeft opgepakt.
Soms is een bericht veelvuldig getemd en moet iedere melding nagelopen worden op wel of geen reactie. Doordat het systeem niet op alle vlakken ideaal is, werkt dat niet altijd handig. En zo zal er idd wel eens uitgebreider reactie gegeven worden bij een 'nee' vinkje.

We zijn er nu over in overleg of we er forumbreed toch een andere aanpak voor moeten gaan doen. Daar zullen we weer een terugkoppeling op geven. :)



Snap ik Leo. Maar het blijft nooit bij een bedankje, ik krijg altijd alsnog uitleg en dat hoeft van mij niet.
Het zou mooi zijn als er een 'gelezen' functie zou zijn, zoals op WhatsApp. Hoef je niet te reageren, maar de temmer kan zien dat het gelezen is.

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Vraagje over: tip een mod

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 08:19

Bij mijn weten staat het vinkje standaard op nee. Ik zet hem dus nooit expliciet op nee omdat ik geen reactie zou willen. Ik laat hem gewoon staan zoals hij staat, want het gaat mij er alleen om dat de melding bij de modjes binnen komt.
Ik zet hem dan weer wel expliciet op ja als ik wel een reactie wil.

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 21:15

daantjuhhh schreef:
Waar je al niet een probleem van kunt maken zeg!
:roll:

Dan tem je toch lekker niet joh. :+


Hier wil ik toch even op inhaken- want wij vinden het juist enorm fijn dat er getemd wordt. We doen ons best, maar zien niet alles- elke TeM is wat mij betreft een bericht van een betrokken Bokker, en daar willen we zo goed mogelijk op reageren.

Leo heeft al heel goed uitgelegd waarom en hoe- daar heb ik geen toevoeging op :)