Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man
"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"
Ja geloof het wel. Vrees dat ie er nu vanaf gevallen is en zijn mijter nu achter hem aan dwarrelt naar beneden
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man
Gelukkig, ik ben niet de enige die het niet snapte. Ik dacht al: "wat leuk die mijter, maar die streep?".
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte Niet alles is maakbaar Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ... If you mess with the planet, the planet will mess with you ... Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey
Hij is weer leuk, hoop dat Julius de Sint niet van het dak heeft gebokt
Ik maak graag foto's van paarden (en hun mensen). Soms gewoon zoals jullie zijn, soms sprookjesachtig, soms een kunstfoto van je paard voor aan de muur. Maar altijd met liefde!
Dat ik het niet zie of niet snap doet ook niets af aan de "leukheid" van het logo.
Ik ben altijd weer benieuwd wat er weer voor leuks bedacht wordt voor speciale dagen.
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte Niet alles is maakbaar Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ... If you mess with the planet, the planet will mess with you ... Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey