Neh, laat maar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jazzythecorg

Berichten: 569
Geregistreerd: 15-02-13

Re: Neh, laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 10:23

Vermijd structureel topics van een paar personen, post sowieso niet veel maar als ik die voorbij zag komen moest ik me toch echt inhouden om niet iets te roepen. En als ik dan al die zoetsappige reacties las dacht ik :r

Jolien87

Berichten: 17468
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 10:29

Van de 10 berichten die ik typ verdwijnen er 9 in de prullenbak. Het hangt ook volledig van mijn tolerantieniveau af of ik wel of niet mijn ongezouten mening inslik en dit is bij de ene bokker makkelijker dan bij de andere.

Waar ik vooral slecht tegen kan zijn bokkers die een topic volledig naar zich toe trekken, 101 vragen stellen maar niet de moeite nemen om op anderen te reageren.

Telpeva

Berichten: 14746
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 11:32

Hehe, ik denk dat in mijn geval de helft, misschien zelfs 2 op de 3 posts het daglicht niet haalt.

Selina

Berichten: 14326
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Neh, laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 11:46

Ik dacht echt dat ik de enige was die dat deed :+
In m’n eerste jaar op Bokt wilde ik echt overal op reageren en dan deed ik dat meestal ook. Nu vind ik het vaak teveel moeite.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57967
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Neh, laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 11:50

Ik houd me niet in. :+ Ik ben gewoon goed in zo sarcastisch zijn dat niemand nog weet of ik het nu serieus bedoel of niet. := (Seriously, IRL vragen ze me vaak of iets nu sarcastisch was of niet. _O- )
Dat werkt op bokt blijkbaar ook. :')

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 11:51

Ayasha schreef:
Ik houd me niet in. :+ Ik ben gewoon goed in zo sarcastisch zijn dat niemand nog weet of ik het nu serieus bedoel of niet. := (Seriously, IRL vragen ze me vaak of iets nu sarcastisch was of niet. _O- )
Dat werkt op bokt blijkbaar ook. :')


Ik heb daar een OW voor gekregen |(

Ayasha
Blogger

Berichten: 57967
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Neh, laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 11:58

Niet sarcastisch genoeg dan lief. :(:)

mooney

Berichten: 7782
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 11:59

Ik zou gerust 4x zoveel posts hebben. Het is eerder een uitzondering dan de regel dat ik WEL op verzenden druk. Ik klik ook gerust iets weg waar ik al een kwartier op heb lopen typen.

Deels omdat ik weet dat ik voornamelijk reageerdrang heb als ik iets zie wat me niet aanstaat/waar ik anders over denk. Andere reden voor het verwijderen is als ik oprecht advies wil geven, maar ik zie dat TS alleen om advies vraagt dat zijn/haar mening ondersteund. En omdat het gewoon bewezen is dat de kans zeer minimaal is dat je iemand via het internet kan overtuigen, dus waarom zou ik eigenlijk de moeite en frustratie in een discussie topic steken als iedereen toch alleen maar wil roepen waarom zijn/haar mening de 'juiste' is.

Zodoende probeer ik alleen nog maar te reageren als ik iets leuk vind (wat ik heel moeilijk vind, want wat zeg je dan :+ ) of op iets wat gewoon super feitelijk is (zoals hoe werkt een bepaald kleurgen). Soms wordt ik toch verleid door zo'n schreeuw-uit context getrokken discussie topic, maar daar heb ik ook snel genoeg weer spijt van :')
Als er wat meer plek zou zijn voor genuanceerde discussies zou mijn postgehalte wel stijgen denk ik. Maar dat is wel een grote vraag voor het internet.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 12:00

Heeeeeel herkenbaar!
Ik denk dat ik misschien wel 3 keer zoveel reacties zou hebben. Verwijder ze ook regelmatig net na het posten.
En vaak als ik het dan laat staan krijg ik een pb van een mod :')

Ik vind het jammer dat de ‘populaire Bokkers’ een hele fanbase hebben hier en die dulden geen commentaar. Zelfs niet als het goed bedoeld is terwijl als een onbekende Bokker hetzelfde zou plaatsen die meteen ondergesneeuwd wordt. In dat soort topics (van de populaire Bokkers) slik ik meestal mijn mening of visie maar in. Wat ik erg jammer vind dat het zo gaat.

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Neh, laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 12:13

Ehmm topics waarbij je eigenlijk al tijdens het lezen zoiets heb van bel gewoon even de dierenarts voor dit dier.....
Fotos van wat is dit ? Die er gewoon echt niet gezond uit zien...

Volgtopics idd

Ik kijk ook niet echt naar rij topics want er is altijd kritiek omdat iedereen helaas niet in de buurt van edward gal komt

upendo

Berichten: 22286
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 12:14

De laatste tijd vaker wel dan niet.
Alleen topics waar er geen dramalama's zitten neem ik nog wel eens aan deel of mensen die open staan voor verhalen van anderen.

En dat over die populaire bokkers inderdaad. Ik heb een paar jaar Bokt-pauze genomen en nu ik weer wat actiever meelees blijft het ook vooral bij lezen. Zelfde geldt voor (foto)topics openen. Ik neem wel les als ik feedback wil.

Jolien87

Berichten: 17468
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 12:20

Oh en topictitels waarbij expres heel geheimzinnig wordt gedaan zodat je wel 'moet' kijken, sla ik ook over.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Neh, laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 12:30

Ik plaats meer berichten niet dan wel. Dit betekend dat ik op dit moment eigenlijk alleen maar bij- en meelees.

Ik denk dat ik van de tien berichten die ik typ er negen verwijder.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 12:42

Jolien87 schreef:
Oh en topictitels waarbij expres heel geheimzinnig wordt gedaan zodat je wel 'moet' kijken, sla ik ook over.

*exact de reden dat ik in dit topic belandde*

Ik wis ook vaak weer berichten, zal misschien een kwart zijn?

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 12:44

laraxXxemma schreef:
Jolien87 schreef:
Oh en topictitels waarbij expres heel geheimzinnig wordt gedaan zodat je wel 'moet' kijken, sla ik ook over.

*exact de reden dat ik in dit topic belandde*

Ik wis ook vaak weer berichten, zal misschien een kwart zijn?


Dit dus :+

Maar ik verwijder ook heel geel. Het opschrijven helpt wel om even me te kunnen uiten maar vaak is het niet oké om echt te posten.

Anoniem

Re: Neh, laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 12:57

Ik wilde iets in dit topic zetten, maar ik heb het weer verwijderd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 13:08

laraxXxemma schreef:
Jolien87 schreef:
Oh en topictitels waarbij expres heel geheimzinnig wordt gedaan zodat je wel 'moet' kijken, sla ik ook over.

*exact de reden dat ik in dit topic belandde*

Ik wis ook vaak weer berichten, zal misschien een kwart zijn?

Ik had verwacht dat dit een topic van een tiener zou zijn waarvan de OP was leeggehaald omdat ze teveel commentaar kreeg. :+

Ik verwijder 9/10 van mijn berichten, ook als ik er lang over gedaan heb om ze te typen. Soms moet ik gewoon even mijn frustraties en reactie uittypen, maar dan is het te 'hard' om te verzenden. En als wat ik wil zeggen al 10x gezegd is dan is de boodschap waarschijnlijk ook wel duidelijk, dus dan vind ik het gewoon niet nodig om het bericht te versturen.

Esplendido
Berichten: 3134
Geregistreerd: 09-08-11

Re: Neh, laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 13:27

Zo herkenbaar

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Neh, laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 13:32

@xEmpire dat dacht ik ook in eerste instantie tot ik de OP las _O-

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Neh, laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:03

Dit herken ik zo :')
Dan type ik een hele reactie en nahh, laat maar _O-

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:53

Ik wordt via PB weer door een mod op mijn vingers getikt. 2e keer deze week al. De eerste keer vond ik terecht maar deze toch echt niet..

Ik stop denk ik maar met reageren :+

pmarena

Berichten: 48188
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Neh, laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 15:00

Heel regelmatig :j Vaak gewoon omdat je dan geen zin hebt in de discussie daarna met mensen die er bijna hun beroep van kunnen maken om dingen op een zo vervelend mogelijke manier te interpreteren :P

chanicha

Berichten: 12166
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 15:00

Nah ja, waarvoor dat dan? Je hebt gewoon gelijk met je post maar dat mag je niet zeggen dus 8)7

assie

Berichten: 9488
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 15:01

Neh, eigenlijk niet. Als ik typ, dan plaats ik. Zonde van al het getyp anders :')
Vaak komt het echter niet tot typen ;) .

Maar he, als niemand meer reageert, dan wordt het wel heul saai op bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 15:11

Heb daar ook ernstig last van; Zelfs in mijn eigen topic. Wel de medische dan uiteindelijk, dan wil ik wat zeggen als goedbedoeld advies, maar ik blijk nogal op zon manier te schrijven dat mensen er per direct van op de kast springen. Dus nu zeg ik 9 van de 10 x niets... (dus kan je nagaan dat ik bij die ene x van de 10 dus ook gewoon de plank al mis sla wat mijn manier van schrijven betreft). En toch verdom ik het om er iets aan te veranderen; zachte heelmeesters maken stinkende wonden tenslotte.