Neh, laat maar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
criollo_yess

Berichten: 1074
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:09

Bellatrix schreef:
En dan lees je de reacties door en kom je je eigen mening al een keer tegen....dus dan post ik niets want mijn mening staat er al. En om dan dat bericht te quoten en eronder te zetten 'dit!' vind ik stom. :+


""dit"" hahahahaha :D :+

nps
Berichten: 1983
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:10

Nooit eigenlijk, post dan ook niet heel vaak. Ik verbaas me altijd ongelofelijk hoe mensen het nodig vinden hun mening (=goedbedoeld advies) aan anderen op te dringen en verwachten dat een wildvreemde nog echt iets ermee doet ook nog. Let it gooooo.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Neh, laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:22

Ik denk eigenlijk dat het wel goed is om soms te denken 'neh, laat maar'. Niet alle goedbedoelde adviezen op bokt zijn altijd even handig geformuleerd.

Ik heb het vooral op facebook. Dan heb ik echt wel eens zin om onder bepaalde berichten iets te plaatsen over hoe onzinnig en kortzichtig de reacties vaak zijn. Maar dat doe ik dan toch maar weer niet.

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Neh, laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:27

Ondanks dat ik echt al heel veel dingen heb geplaatst waarvan er veel zijn die deel uitmaken van discussies, heb ik héél vaak dat ik dingen typ en weer wis.

Niet alleen omdat ik weet dat de reactie geTEMd gaat worden ofzoiets, maar puur vaak ook omdat anderen het al hebben gezegd enzo. Dan voel ik me een beetje banketstaaf ofzo. Als tien mensen zeggen 'je paard is te dik', ga ik er niet op zitten muggenziften. Aan de andere kant, is het iemand die iets doet wat niet oké is en die niet luistert naar de goeie adviezen, dan kan ik nog wel eens hetzelfde zeggen en de nadruk er op leggen dat het echt wel heel belangrijk is.

Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:43

Ik moet een beetje lachen om dit topic. Ik wilde laatst ook een topic met dit onderwerp openen en dacht toen 'neh, laat maar' :')

Maar ik ben dus niet de enige. Meestal verwijder ik een bericht weer als ik denk dat het toch eigenlijk niks toevoegt.

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-18 12:44

Reusje_xx schreef:
Ik moet een beetje lachen om dit topic. Ik wilde laatst ook een topic met dit onderwerp openen en dacht toen 'neh, laat maar' :')

Maar ik ben dus niet de enige. Meestal verwijder ik een bericht weer als ik denk dat het toch eigenlijk niks toevoegt.


Ik had al drie jaar plannen voor dit topic. :')

nps
Berichten: 1983
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 13:06

chanicha schreef:
Ja ook inderdaad maar ik denk dan mensen vraag dan niets op Bokt als je het antwoord niet wil horen, kan daar erg slecht tegen ~~}>


En daarom posten dus weinig mensen op bokt. Including me, hoef geen advies van alle bakridders hier.

Ik lees hier van meerdere mensen dat ze “op hun handen moeten zitten” om niet ergens te reageren. Waar komt die drang toch vandaan om een ander te vertellen wat jij niet ok vind?

Goed dat mensen een beetje nadenken voor ze iets plaatsen. Ik heb er vandaag trouwens wel eentje echt ingeslikt in het kader iedereen moet doen wat ie zelf mooi vind
Laatst bijgewerkt door nps op 06-11-18 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 13:08

Ik vraag irl ook altijd al ze mijn mening vragen wat ze willen horen, mijn mening of wat ze willen horen.
Inderdaad als ik een topic lees en er wordt al 25x gezegd bel een DA of je paard is te dik dan denk ik ook nehh, laat maar. Denk dat het ook zelfbescherming is want heb totaal geen zin in drama oid :roll:
Heb voor sommige bokkers wel respect dat ze toch, ondanks afgebrand te worden, netjes en rustig blijven!

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 16:30

tmr001 schreef:
Ik lees hier van meerdere mensen dat ze “op hun handen moeten zitten” om niet ergens te reageren. Waar komt die drang toch vandaan om een ander te vertellen wat jij niet ok vind?


Omdat het principe van een forum nu natuurlijk wel gebouwd is op dialoog. Je plaatst iets openbaar en je verwacht eigenlijk dat anderen reageren.
Als iemand iets verkondigt/verdedigt waar jij het niet mee eens bent of dat niet ok vindt, is een forum juist DE plek om jouw mening te delen.

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 16:39

Gini schreef:
tmr001 schreef:
Ik lees hier van meerdere mensen dat ze “op hun handen moeten zitten” om niet ergens te reageren. Waar komt die drang toch vandaan om een ander te vertellen wat jij niet ok vind?


Omdat het principe van een forum nu natuurlijk wel gebouwd is op dialoog. Je plaatst iets openbaar en je verwacht eigenlijk dat anderen reageren.
Als iemand iets verkondigt/verdedigt waar jij het niet mee eens bent of dat niet ok vindt, is een forum juist DE plek om jouw mening te delen.


Mee eens.

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 16:44

Yonker schreef:
Heel herkenbaar, het enige topic waarin ik alles zeg is in het spel weerwolven hier op bokt en dan vinden mensen me vaak niet meer lief.
Dus ik denk dat het maar goed is dat ik heel veel berichten die ik in eerste instantie wou plaatsen en al half aan het typen was niet plaats _O-


:') bij WvW heb ik dat net zo vaak of misschien wel vaker als in gewone topics. Ik zou echt minstens 4x zoveel berichten hebben anders.

Tiggs

Berichten: 7525
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 14:45

lieveli schreef:
Niet, dan had ik allang een BOT te pakken. Maar het giert hier van de speciaaltjes, moet me echt inhouden _O-


Ik vind jouw posts over het algemeen heel leuk :D en lekker recht voor z'n raap. Dus als ik mod zou zijn (maar helaas heb ik die ambities niet) zou je lekker los mogen gaan.

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Neh, laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 15:02

Ik moet ook vaak wel lachen om/door Lieveli :*

Sinds dit topic reageer ik trouwens wel vaker :D

Cioccolato

Berichten: 6608
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Neh, laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 15:06

Ik typ vaak wat, haal het weg omdat het voor eeuwig online staat. Niet omdat ik bang ben om mijn mening te geven, of hulp te bieden. Om te zeggen hoe ik vroeger was, hoe ik ergens nu in sta..
Enkel omdat ik het niet nodig vind dat iedereen mijn mening op internet kan vinden.

Ik upload mijn foto´s via bokt, die staan voor eeuwig vast. Mijn veulen foto´s. Mijn rij foto´s die ik al upload, upload ik via een site. Als ik ze daar vanaf haal, zijn ze ook van bokt af.. Puur omdat ik niet voor eeuwig iets wil plaatsen.
Al is de drang soms groot, en staat er ook genoeg prive hier al op. Toen ik een paar jaar jonger was, was het nog meer. Al doende leert men.