Ik heb al eerder een account op bokt gehad, maar helaas lang inactief geweest en ik kom er niet meer in. Vandaar een nieuw account en toch maar even netjes voorstellen

Eerst even kort iets over mijzelf. Mijn naam is Evelien en ik ben 20 jaar oud. Momenteel studeer ik BFW aan universiteit Leiden. Ik ben dol op honden, en natuurlijk, paarden!

Graag stel ik dan ook mijn eigen paardjes voor!

Paardje nummer 1 is Dyjetta, ofwel Jet/Jettie. Jet is een lieve en knappe maar lekker eigenwijze Fjorden merrie van bijna 11 jaar oud. Ik heb haar gekocht toen ze net 5 was, dus dat is al een aardig tijdje geleden. Samen hebben wij veel gedaan: springen, dressuur, voor de kar, pas de deux, bos- en strandritten, en onze favoriet op vakantie gaan!

Paardje nummer 2 is Roaske ut 'e Polder, maar ik noem haar Roas/Roasie. Roas is een Friese stermerrie van bijna 5. Het is echt een schatje en vindt alles leuk! Ze is pas sinds eind oktober bij mij, maar we raken steeds meer op elkaar ingespeeld.

Voor meer foto's en updates over mij paarden ben ik te vinden op instagram onder de naam hoofprints.dr

En vragen stellen mag natuurlijk altijd!
En ik denk dat ik daar mijn voorstelrondje mee afsluit. Leuk dat je hebt gelezen! Tot in een volgend bericht!