Eindelijk eens voorstellen (:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merr0l

Eindelijk eens voorstellen (:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-18 02:29

Heyhey,

Nadat ik jaren lang als stille lezer heb meegelezen op bokt, en ook redelijk wat heb gevolgt, merkte ik dat het tijd werd voor mij om ook eens gebruik te maken van mijn profiel.
Ik 17 jaar en ben al mijn hele leven gek van paarden! Mijn moeder verteld me dan ook vaak dat een van mijn eerste woordje paard was, en ik vanaf jonge leeftijd al helemaal onder de indruk was van ponys. Mijn hele familie heeft niks met paarden en niemand snapte ook waar het vandaan kwam, dus jammer genoeg heb ik nooit echt thuis mijn passie kunnen delen. Ik begon natuurlijk met 8 jaar op een manege, de wildhoef om precies te zijn. Deze stal ligt in den haag. Na een aantal jaren kreeg ik toen op mijn 13/14e mijn eerste bijrijdpaard; La Vie est Belle. Een super sensibele maar heerlijke merrie, jammer genoeg is ze twee jaar geleden verkocht omdat ze te moeilijk en gevaarlijk was voor de dochter van de eigenaresse. Hierna kochten ze Sky, die ik nu nogsteeds verzorg. Jammer genoeg rijd ik amper met haar aangezien ik mezelf echt te groot vindt. Ben vooral bezig met grondwerk/longeren.
Sinds kort ben ik dan ook opzoek naar een eigen paard, en deze zoektocht is al een heel avontuur opzich. Ben erg benieuwd waar dit schip gaat stranden! Misschien heeft iemand nog tips waar ik kan gaan kijken (:

Groetjess!
Merel ☺️

hieronder een fototje van mij en Skytje
Afbeelding

EliseXJoelle

Re: Eindelijk eens voorstellen (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 02:35

Welkom!! en wat een super life verzorgpaardje <3

Wat zoek je voor eigen paard? Misschien kunnen we je op bokt helpen?
(ik ken zelf ook meerdere paarden die te koop staan :) )

Merr0l

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-18 03:42

EliseXJoelle schreef:
Welkom!! en wat een super life verzorgpaardje <3

Wat zoek je voor eigen paard? Misschien kunnen we je op bokt helpen?
(ik ken zelf ook meerdere paarden die te koop staan :) )

Heyhey,
Bedankt voor je snelle reactie, en lief dat je mee wilt denken (:

Ik ben opzoek naar een allround paardje, dat geschikt is voor de sport, liefst boven de 1.65 maar kleiner mag ook! Leeftijd tussen de 3,5 en 10! En mijn budget is tot 8000, mag meer wanneer er een goed passend zadel bij inbegrepen zit! <3

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 07:55

Welkom onder je meeleessteen vandaag :).

Even een kleinte tip; pas op met het meekopen van een 'goed passend zadel'. Je hoort héél vaak dat et zadel toch niet zo goed past als je het laat checken door je eigen zadelmaker.

Succes met je zoektocht! :)

Merr0l

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-18 09:04

freetorun schreef:
Welkom onder je meeleessteen vandaag :).

Even een kleinte tip; pas op met het meekopen van een 'goed passend zadel'. Je hoort héél vaak dat et zadel toch niet zo goed past als je het laat checken door je eigen zadelmaker.

Succes met je zoektocht! :)

Bedankt voor de tip en verwelkoming ;) , dat is ook zeker waar! Ik heb iig nu een budget van ongeveer 2000 voor mijn zadel bovenop dat budget van 8000, dus ik hoop dat ik t dan zo allemaal ruim heb ingeschat. Vind het nogal wat geld! Maar heb er dan ook lange tijd hard voor moeten sparen en veel dingen moeten inleveren van mijn ouders inclusief al mijn andere hobby’s dus het is het allemaal waard! :j

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 09:22

Lijkt me een heel goed (ruim) bedrag hoor! Al hangt het natuurlijk af welke sport je met het dier wilt beoefenen en welk niveau je eruit wil kunnen rijden, of dat je een leerpaard zoekt bijvoorbeeld. Voor ongeveer €2000 heb je een mooi (nieuw) zadel bij de zadelmaker vandaan die zeker goed op je paard past :)