Echt waar, ik heb als redelijk ervaren Bokker de Help-pagina en de zoekfunctie al gebruikt maar nog niets kunnen vinden hierover.
Mijn profiel bevat (heel bescheiden)twee foto's, ooit kwamen deze van Photobucket. Maar dat kan al een tijdje niet meer. Later ben ik overgestapt op een paar Facebook foto's. Maar helaas, dat werkt ook niet meer.
Toen kwam ik op het briljante idee om de Bokt-Upload te gebruiken...... Maar bij het aanpassen van je profiel kan je daar niet bij komen. Hoe handig zou dat zijn?
Zijn hier al mogelijkheden of is het even wachten? Of zijn er alternatieven om weer twee leuke foto's in mijn profiel te zetten?
Ik heb via het forum (hier bijvoorbeeld dus) de foto's geupload met bokt upload en toen alles gekopieerd en geplakt naar m'n profiel. Dus dat kan je doen. En soms doe ik het ook wel eens via tinypic.
Palmera
Geplaatst: 12-01-18 00:43
Ja, en zelfs ik snap het!
Let op: bij reacties in een willekeurig topic ga je foto's plaatsen via de normale bokt upload. En die link die dan in het reactieveld staat kopieer je naar je profiel!
Echt makkelijk (voor de verandering) en het is zelfs de grootste digibeet van bokt gelukt!
Edit: de links in dat willekeurige topic plaatst je gewoon niet.
Laatst bijgewerkt door Palmera op 12-01-18 00:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Melisjeee
Geplaatst: 12-01-18 00:43
Als je de Bokt-Upload gebruikt in een gewoon topic, kun je de link die je dan krijgt wel kopiëren om zo in je profiel te plaatsen. Zo doe ik het tot nu toe, geen idee of er een andere manier voor is
Happinez
Geplaatst: 12-01-18 00:59
Imgur.com is een goede vervanging voor Photobucket. Daar upload ik tegenwoordig, bokt upload kan je niets meer verwijderen.