hulp gevraagd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Franc_Luchen

hulp gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-18 16:14

hi allemaal,
ik ben erg nieuw hier en ik zou erg graag op de berichten van fotomeetings willen reageren om daar aan mee te doen. Maar nu moet ik eerst 25 berichten op algemene fora reageren of iets in die richting, zou iemand met meer verstand van Bokt mij daar iets over kunnen vertellen? Van de regels werd ik namelijk niet heel veel wijzer. Waar ik bijvoorbeeld op kan reageren, of dat op 25 verschillende dingen moet en hoe Bokt nu verder precies werkt?

groetjes nieuwe bokker Tessa

Blue_Eyes

Re: hulp gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 16:18

Hoi Tessa, welkom!

Je moet 25 nuttige berichten plaatsen onder het tabblad 'informatief' (dus niet in de trant van 'hoi, hoe is het' of 'mooi paard'. Een (goede) vraag stellen mag volgens mij ook, dus met een beetje moeite doen heb je dat zo voor elkaar :) Succes!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 16:29

Welkom op Bokt! Je hebt inderdaad 25 nuttige berichten nodig om toegang tot de Kudde te krijgen. Hier lees je daar iets meer over, daar staat ook welke fora meetellen: https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waar ... e_kudde.3F
Dat is omdat Bokt een paardenforum is, zo komen er niet allerlei gebruikers bij die niks met paarden hebben. :) Je mag zelf topics maken of reageren op die van anderen. Het enige wat niet mag, is zoals Blue_Eyes al schrijft, hele korte nietszeggende berichten plaatsen alleen om zo snel mogelijk die 25 berichten te halen. :)

Franc_Luchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-18 13:27

Hi Dani, hoe maak ik dan een eigen topic aan :o sorry ik snap er nog vrij weinig

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 21:59

Ga naar het forum waar je topic op past. Waar wil je een topic over openen? Dan kan ik je misschien vertellen waar je hem moet posten.

Maar als je in het juiste forum bent staat er bovenaan 'Nieuw onderwerp'. Dan geef je je topic een duidelijke titel en schrijf je je bericht.