Berichten worden niet verwijderd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Berichten worden niet verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 09:04

Ja, beetje banketstaaf topic misschien, maar ik ben het zat.

Sinds wij de optie kregen om hk berichten aan te passen, ben ik hier eens voor gaan zitten. Toen kwam ik erachter dat ik ook een hoop dingen verwijderd wou hebben in niet-hk topics.

Op 19 november heb ik een mail gestuurd n.a.v. een post van een moderator over dergelijke zaken. Geen reactie.

Nogmaals een mail, geen reactie.

Modje getipt, er is gereageerd maar kwam niets aan, prima. Via PB geregeld maar het ging even duren want ik wilde een paar hele berichten weg ipv alleen kernwoorden.

Op 4 december werd ik doorgestuurd naar een andere mod die er ook achteraan zou gaan. Als ik alleen kernwoorden verwijderd wilde hebben, kon de mod dit doen maar omdat ik de hele posts weg wilde hebben, zou het langer duren.

Op 27(!) december kreeg ik de vraag of het ook alleen kernwoorden mochten zijn, anders kon het niet.
Gereageerd dat het dan niet anders is, en doe maar, alleen de kernwoorden.

Ondertussen is het 4 januari en heb ik nog geen reactie of oplossing gezien. Mijn posts staan er nog.

Als ik nou rond de kerst had komen zeuren, snap ik dat het langer duurt. Maar mij wordt al sinds november beloofd dat het opgelost gaat worden.

Omdat dat niet gebeurt, hierbij een openbaar bericht met de vraag; komt er nog wat van?


Groetjes

danzzz
Berichten: 1452
Geregistreerd: 18-11-11

Re: Berichten worden niet verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 09:07

duidelijk, jammer dat het zo loopt.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: Berichten worden niet verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 09:21

Dit topic zet ik op slot, hoewel ik de frustratie kan begrijpen is het toch niet toegestaan om op FZ over een specifieke situatie je beklag te doen. Ik zal dit bericht wel achter de schermen onder de aandacht brengen zodat er vlot een oplossing komt.