[TECH] Filmpje voorpagina doet t niet

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JPitty
Lid Nieuwsredactie

[TECH] Filmpje voorpagina doet t niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-17 15:04

Het filmpje van Bokt & Omroep Gelderland op de voorpagina weigert dienst. Kreeg deze melding te zien:

Afbeelding

Wat is hier aan de hand en wat is hiervoor de oplossing zodat ik het wel weer kan zien?

Andere Youtube filmpjes doen het wel gewoon. Op Youtube zelf doet dit filmpje het ook gewoon. Gaat dus, denk ik, alleen mis op de voorpagina hier.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens!
&if=1

Celine_Famke

Re: [TECH] Filmpje voorpagina doet t niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 00:15

Bij mij is dit ook zo inderdaad, ik wilde net een bericht openen ervoor. Ik denk dat iedereen deze melding krijgt. In het topic van dat filmpje zelf doet het filmpje het nog wel, dus dat is het probleem niet. Het probleem ligt volgens mij echt op de voorpagina zelf.

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesian_shenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 11:28

Als het goed is is dit nu opgelost, de video had eigenlijk automatisch moeten verdwijnen na een aantal dagen.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-17 12:06

Zie het filmpje nu helemaal niet meer, dus dat zal wel gelukt zijn dan.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens!
&if=1

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie