(bijna) Allemaal hebben ze dezelfde soort insteek: droompaard, kijk eens naar mijn zwaar ex mishandelde paard, jong paard beleren enz. In principe zijn het alleen TS-ers die bloggen.
Ik las voorheen ook echt wel zulke topics, maar dat kwam dan vaak spontaan uit een vraag om ervaringen of een zielig verhaal. Ik neem dan even als voorbeeld Frummel, begon als Kraam ITP met een wortel en een hengel en is behoorlijk uit de hand gelopen op een leuke manier. (op de medische kant na) Of Bokkers uit het buitenland met leuke verhalen, bijv een Bokker uit Spanje met haar supermooie hengsten en kan me ook nog een Bokker herinneren op Curaçao of ergens in die regio.
Maar deze nieuwe volgtopics lopen in mijn ogen echt de spuitgaten uit, beetje aandacht vragen om zoveel mogelijk ooh's en ah's te krijgen. (mijn mening

Persoonlijk vind ik het echt een rommeltje worden op deze manier en ga dus echt met een grote boog om PP heen.
Is er een reden voor om het op PP te zetten, waarom niet een speciaal Blogforum of naar HK toe?