Hallo! Mezelf eventjes voorstellen.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine_01

Hallo! Mezelf eventjes voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-17 16:45

Hey iedereen!
Mijn naam is Nadine en ik ben 16 jaar oud. Ik ben nieuw op Bokt.nl en hoop dat ik veel kan leren van jullie meningen. Mijn beste vriend is een kleine zwarte shetlandpony, Mick, van 4 jaar oud die samen met een ander paardje op de wei staat. Hij is niet onder het zadel of voor de koets omdat ik hem daar simpelweg te klein voor vind.
Ik heb me vooral geregistreerd omdat ik hoop inspiratie op te doen voor Mick en eventueel vragen te stellen over het gedrag van hem, hoe ik ermee moet omgaan, ideeën om met hem te doen etc.
Zijn er belangrijke dingen die ik moet weten/leren? De regels heb ik gelezen. Is er een bepaalde plek waar het alleen maar gaat om de shetlandjes?

Liefs,
Nadine

khirshanta

Re: Hallo! Mezelf eventjes voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 16:50

Hoi! Welkom, en veel plezier met Mick :)

Hoe lang kennen jullie elkaar?

Rij 'rassenpraat' vind je topics over shetten.

Heel veel plezier!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 16:51

Welkom op Bokt!

Er is een subforum voor Shetlanders en minipaarden. Daar zijn ook slowchat groepen waar je altijd welkom bent om je bij aan te sluiten: [SMP] Shetlanders en MiniPaarden

Nadine_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-17 16:55

khirshanta schreef:
Hoi! Welkom, en veel plezier met Mick :)

Hoe lang kennen jullie elkaar?

Rij 'rassenpraat' vind je topics over shetten.

Heel veel plezier!

Dankjewel! Mick is bij me sinds maart 2015. Ik heb bij mijn profiel een uitleg over toen hij bij me is gekomen etc. Dus wist niet of het nodig was om dat hier ook nog een keer allemaal bij te zetten zeg maar. :)

Dankjewel voor je reactie, ik ga eens kijken!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 16:55

Hallo Nadine en welkom!

Inspiratie opdoen, vragen stellen over gedrag en omgang enzovoorts? Dat kan hier zeker! Het forumdeel over Shetlandpony's kun je vinden onder het tabblad De Kantine. Hier kun je al meelezend vast al heel wat informatie vinden! En zodra je daar ook mag posten, kun je daar ook je eigen vragen kwijt!

Nadine_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-17 16:55

Cayenne schreef:
Welkom op Bokt!

Er is een subforum voor Shetlanders en minipaarden. Daar zijn ook slowchat groepen waar je altijd welkom bent om je bij aan te sluiten: [SMP] Shetlanders en MiniPaarden

Dankjewel!! Ik ga kijken :)

Nadine_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-17 16:56

JPitty schreef:
Hallo Nadine en welkom!

Inspiratie opdoen, vragen stellen over gedrag en omgang enzovoorts? Dat kan hier zeker! Het forumdeel over Shetlandpony's kun je vinden onder het tabblad De Kantine. Hier kun je al meelezend vast al heel wat informatie vinden! En zodra je daar ook mag posten, kun je daar ook je eigen vragen kwijt!

Dankjewel! Ik ga er eens kijken! Wanneer mag je daar zelf posten/vragen stellen? :)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 17:00

Zodra je lid bent van de kudde. Lid worden van de kudde kan weer als je 25 nuttige berichten hebt gepost in de aangegeven topics op het tabblad informatief. In de Help staat een lijstje welke dat zijn.

Nadine_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-17 17:07

JPitty schreef:
Zodra je lid bent van de kudde. Lid worden van de kudde kan weer als je 25 nuttige berichten hebt gepost in de aangegeven topics op het tabblad informatief. In de Help staat een lijstje welke dat zijn.

Thankyou!

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 17:54

Nadine_01 schreef:
Hey iedereen!
Mijn naam is Nadine en ik ben 16 jaar oud. Ik ben nieuw op Bokt.nl en hoop dat ik veel kan leren van jullie meningen. Mijn beste vriend is een kleine zwarte shetlandpony, Mick, van 4 jaar oud die samen met een ander paardje op de wei staat. Hij is niet onder het zadel of voor de koets omdat ik hem daar simpelweg te klein voor vind.
Ik heb me vooral geregistreerd omdat ik hoop inspiratie op te doen voor Mick en eventueel vragen te stellen over het gedrag van hem, hoe ik ermee moet omgaan, ideeën om met hem te doen etc.
Zijn er belangrijke dingen die ik moet weten/leren? De regels heb ik gelezen. Is er een bepaalde plek waar het alleen maar gaat om de shetlandjes?

Liefs,
Nadine

Welkom. Ik vind het altijd leuk als mensen een paardje hebben voor de gezelligheid ,die dus niet perse hoeft te werken.

Nadine_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-17 19:55

anjali schreef:
Nadine_01 schreef:
Hey iedereen!

Liefs,
Nadine

Welkom. Ik vind het altijd leuk als mensen een paardje hebben voor de gezelligheid ,die dus niet perse hoeft te werken.

Dankjewel! Ik ben ook heel blij met mijn kleine vriendje. Vind het alleen lastig om te zorgen dat hij zich niet verveelt. Voor te mennen is hij te klein en rijden vind ik al helemaal niks vanwege zn grootte. Hij staat wel op een leuke grote wei met zijn vriendje en het is leuk om te zien als ze samen spelen en door de wei rennen!
Ik ben het dus met je eens :)

PinaKoala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 19:57

Welkom en heel veel plezier op bokt!
Ik hoop dat je nog heel veel plezier gaat beleven met je leuke kleine vriendje.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 20:20

Als hij met een vriendje staat verveelt hij zich vast niet. Misschien kun je eens een foto plaatsen?

Nadine_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-17 23:41

PinaKoala schreef:
Welkom en heel veel plezier op bokt!
Ik hoop dat je nog heel veel plezier gaat beleven met je leuke kleine vriendje.

Dankjewel!! :)

Nadine_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-17 23:47

anjali schreef:
Als hij met een vriendje staat verveelt hij zich vast niet. Misschien kun je eens een foto plaatsen?

Klopt ze spelen en rennen erg veel. Alleen vandaag ben ik beetje geschrokken want het leek meer op valsheid dan spelen. Hij sprong steeds op de ander en echt bijten. Ik wou ingrijpen maar het andere paardje Jacky bleef wel steeds achter hem aan rennen. Er kwamen geen wonden uit voort en het zal waarschijnlijk 'puberteit' zijn of zoiets maar ik dacht dat dit misschien kwam door verveling of zo. Ik wist/weet niet goed wat ik ervan moet denken want vanavond toen ik ging voeren stonden ze keurig samen te eten en was er niks aan de hand. Dat was eigenlijk ook de aanleiding dat ik toch hier een account heb aangemaakt met de hoop dat ik inspiratie en adviezen kan vinden / vragen :)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 14:32

Is jouw paardje een hengstje?

Nadine_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-17 20:24

anjali schreef:
Is jouw paardje een hengstje?

Nope al ongeveer een jaar een ruin