Privacy: hoe ga jij ermee om?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mystery1980
Berichten: 4225
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 16:33

buiten dat ik weinig prive dingen op internet zet, surf ik meestal via VPN en heb ik mijn Hotmail en gmail gedag gezegd.

lor1_1984

Berichten: 12049
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 17:15

Er is over mij best veel terug te vinden, maar ben tegenwoordig wat meer terughoudend, noem bijv geen namen meer maar voorletter als ik het over vrienden/kennissen etc heb, gooi niet meer bijna alles wat ik meemaak op het internet.
Maar de dingen die er staan en die ik nu nog deel zijn dingen die niet geheim zijn oid, het zijn dingen die ik in de nabije toekomst met mijn omgeving deel/kort na het plaatsen heb gedeeld of dingen die allang bekend zijn of waarvan het geen probleem is als men erover leest.

Op facebook gebruik ik mijn achternaam niet meer, heb ik mijn profiel afgesloten en ik nodig niemand uit die ik niet ken en accepteer ook geen vriendschapsverzoeken van onbekenden tenzij ik weet dat we elkaar in de nabije toekomst gaan ontmoeten.
Foto's upload ik via facebook trouwens, niet omdat het dan weer te verwijderen is maar omdat ik dan geen foto's op meerdere plaatsen heb geupload.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 17:19

Esaqar schreef:
Baal er best van dat je berichten van eerder niet verwijderd kunnen worden... ): als onwetende 15 jarige denk ik daar niet over na. Maar nu 5 jaar later had ik veel minder online willen zetten.


Doen ze er ook moeilijk over als je vraagt posts te verwijderen van de tijd dat je minderjarig was? Want dat zou ik bizar vinden. Je kunt niet van minderjarigen verwachten dat ze overzien wat de consequenties zijn van wat ze online zetten. En als iemand dan vraagt die berichten te verwijderen, dan vind ik dan ook dat het direct verwijderd behoort te worden. Vraag me ook af of dat juridisch mag, de online data van een minderjarige weigeren te verwijderen.

Dat ik als meerderjarige voor kies om mijn hersenspinsels op een forum te posten waar privacy slecht geregeld is: soit. Maar kom op zeg! Mensen die (nog) niet goed met hun privacy kunnen omgaan moeten we toch beschermen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 17:30

safina schreef:
Esaqar schreef:
Baal er best van dat je berichten van eerder niet verwijderd kunnen worden... ): als onwetende 15 jarige denk ik daar niet over na. Maar nu 5 jaar later had ik veel minder online willen zetten.


Doen ze er ook moeilijk over als je vraagt posts te verwijderen van de tijd dat je minderjarig was? Want dat zou ik bizar vinden. Je kunt niet van minderjarigen verwachten dat ze overzien wat de consequenties zijn van wat ze online zetten. En als iemand dan vraagt die berichten te verwijderen, dan vind ik dan ook dat het direct verwijderd behoort te worden. Vraag me ook af of dat juridisch mag, de online data van een minderjarige weigeren te verwijderen.

Dat ik als meerderjarige voor kies om mijn hersenspinsels op een forum te posten waar privacy slecht geregeld is: soit. Maar kom op zeg! Mensen die (nog) niet goed met hun privacy kunnen omgaan moeten we toch beschermen?


Je kunt gewoon een aanvraag sturen naar support@bokt.nl :j Er staat hier overal dat wij moeilijk doen en niets verwijderen, maar dat klopt niet hoor := Namen, privégegevens, woonplaatsen :j Even een mailtje naar de support@bokt.nl (of als het om maar een paar berichten gaat even een TeM op het bericht zetten met wat er moet gebeuren en wat de reden is) en dan wordt het opgepakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 17:50

[***] schreef:
Je kunt gewoon een aanvraag sturen naar support@bokt.nl :j Er staat hier overal dat wij moeilijk doen en niets verwijderen, maar dat klopt niet hoor := Namen, privégegevens, woonplaatsen :j Even een mailtje naar de support@bokt.nl (of als het om maar een paar berichten gaat even een TeM op het bericht zetten met wat er moet gebeuren en wat de reden is) en dan wordt het opgepakt.


Maar nu doe je alsof het verwijderen van namen, privégegevens en woonplaatsen heel royaal is. Terwijl ik vind dat data die door iemand zijn gepost in zijn geheel verwijderd behoren te worden als daarom gevraagd wordt. En al helemaal als het posts van een minderjarige betreft.

Of doen jullie dat ook: alle posts die gepost zijn door een minderjarige verwijderen als daarom gevraagd wordt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 17:57

[***] schreef:
Namen, privégegevens, woonplaatsen :j Even een mailtje naar de support@bokt.nl


Paardennamen ook?

Is er nog nieuws over het hele privacy-gebeuren trouwens? Los van het al dan niet zelf kunnen verwijderen/aanpassen want dat krijg je niet op een week in orde, maar gewoon al simpele stappen die eerder kunnen gebeuren, zoals bepaald onderdelen meer afschermen enzo. Is daar al over overlegd en dingen over bekeken? Want dat zou denk ik ook al helpen dat mensen toch net wat meer durven posten, merk toch dat er velen om oa die reden gewoon totaal niks plaatsen en dat is toch jammer.

Er zijn er ook die gewoon alles erop zetten, maar die zijn hier nog niet (veel) gepasseerd? Ben wel eens benieuwd hoe zij dat allemaal zien..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:06

safina schreef:
[***] schreef:
Je kunt gewoon een aanvraag sturen naar support@bokt.nl :j Er staat hier overal dat wij moeilijk doen en niets verwijderen, maar dat klopt niet hoor := Namen, privégegevens, woonplaatsen :j Even een mailtje naar de support@bokt.nl (of als het om maar een paar berichten gaat even een TeM op het bericht zetten met wat er moet gebeuren en wat de reden is) en dan wordt het opgepakt.


Maar nu doe je alsof het verwijderen van namen, privégegevens en woonplaatsen heel royaal is. Terwijl ik vind dat data die door iemand zijn gepost in zijn geheel verwijderd behoren te worden als daarom gevraagd wordt. En al helemaal als het posts van een minderjarige betreft.

Of doen jullie dat ook: alle posts die gepost zijn door een minderjarige verwijderen als daarom gevraagd wordt?


Oh nee hoor, ik doe helemaal niks. Je vult nu dingen in die niet kloppen, daarom reageerde ik juist. Om te voorkomen dat er straks onwaarheden komen en sommige niet eens een aanvraag doen bij de support, omdat ze denken dat het geen zin heeft. Maar dat is niet zo! Je kunt echt gewoon een mailtje sturen en dan pakken zij het op.
Een minderjarige is sowieso op Bokt meer beschermd, dus ja, berichten die een minderjarige wil laten verwijderen, is helemaal geen probleem.

Of echt alle berichten verwijderd worden weet ik niet, dat ligt echt aan de berichten. Als je bijv. plaatst bij een foto "Wat een leuke foto" dan hoeft dat natuurlijk niet per se weg toch? En als het echt weg moet, ja, dan wordt er zeker even naar gekeken, overleg gepleegd, oplossingen bedacht en dan kom je echt wel tot een compromis vaak.


[***] schreef:
[***] schreef:
Namen, privégegevens, woonplaatsen :j Even een mailtje naar de support@bokt.nl


Paardennamen ook?

Is er nog nieuws over het hele privacy-gebeuren trouwens? Los van het al dan niet zelf kunnen verwijderen/aanpassen want dat krijg je niet op een week in orde, maar gewoon al simpele stappen die eerder kunnen gebeuren, zoals bepaald onderdelen meer afschermen enzo. Is daar al over overlegd en dingen over bekeken? Want dat zou denk ik ook al helpen dat mensen toch net wat meer durven posten, merk toch dat er velen om oa die reden gewoon totaal niks plaatsen en dat is toch jammer.

Er zijn er ook die gewoon alles erop zetten, maar die zijn hier nog niet (veel) gepasseerd? Ben wel eens benieuwd hoe zij dat allemaal zien..


Oef, ik denk het haast wel, of je moet een heel veel voorkomende naam hebben, dan is het technisch nog lastig, maar dat weet ik niet precies := Sorry!

Overleg wordt er zeker gepleegd, alleen komen er ook heel veel bijzaken bij kijken. Vooral omdat er nu zo'n 4 topics lopen over dit onderwerp is het wel goed kijken wat er allemaal naar voren komt.
Volgens mij, en dat staat ergens in de 4 topics, zijn wij eerst aan het kijken of het mogelijk is om berichten die X aantal jaar zijn, zelf aan te kunnen passen. Dus dan kun je gewoon zelf de naam verwijderen die nodig is of zelfs je hele bericht veranderen naar *Verwijderd vanwege privézaken*
MAAR! Dit is allemaal nog in overleg hoor, ik probeer wat transparantie te bieden, maar ik ben ook maar een modje die haar taken doet :D

Als er nieuws komt, komt het hoogstwaarschijnlijk in het topic 'account verwijderen' te staan, maar kan altijd even overleggen of één centraal topic over dit onderwerp misschien een beter idee is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:18

[***] schreef:
safina schreef:

Maar nu doe je alsof het verwijderen van namen, privégegevens en woonplaatsen heel royaal is. Terwijl ik vind dat data die door iemand zijn gepost in zijn geheel verwijderd behoren te worden als daarom gevraagd wordt. En al helemaal als het posts van een minderjarige betreft.

Of doen jullie dat ook: alle posts die gepost zijn door een minderjarige verwijderen als daarom gevraagd wordt?


Oh nee hoor, ik doe helemaal niks. Je vult nu dingen in die niet kloppen, daarom reageerde ik juist. Om te voorkomen dat er straks onwaarheden komen en sommige niet eens een aanvraag doen bij de support, omdat ze denken dat het geen zin heeft. Maar dat is niet zo! Je kunt echt gewoon een mailtje sturen en dan pakken zij het op.
Een minderjarige is sowieso op Bokt meer beschermd, dus ja, berichten die een minderjarige wil laten verwijderen, is helemaal geen probleem.

Of echt alle berichten verwijderd worden weet ik niet, dat ligt echt aan de berichten. Als je bijv. plaatst bij een foto "Wat een leuke foto" dan hoeft dat natuurlijk niet per se weg toch? En als het echt weg moet, ja, dan wordt er zeker even naar gekeken, overleg gepleegd, oplossingen bedacht en dan kom je echt wel tot een compromis vaak.




Ja, ik vind dus wel dat elke tekst van een minderjarige eraf moet als daarom gevraagd wordt. En dat een diegene daar niet over moet hoeven onderhandelen met moderators en compromissen hoeft te sluiten. Of het per se weg moet of niet, is niet aan jou of anderen om te bepalen, maar aan degene die het als minderjarige geschreven heeft.

Anoniem

Re: Privacy: hoe ga jij ermee om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:21

Dat mag je uiteraard vinden :j Daar is de discussie in het andere topic ook voor bedoelt, iedereen kan zijn/haar mening erover geven.

Ik vertel nu alleen hoe het nu gaat en dat het dus niet zo is dat je op je knieën moet smeken om je naam ergens te verwijderen, want dat is niet zo :D

Dan komt er nog een stuk beleid bij kijken en het bestaansrecht van Bokt, maar daar hou ik mij niet mee bezig, dat is aan het beheer :j Ik geef de suggesties netjes door, ik help waar nodig is en ik geef nu aan dat het dus echt niet zo moeilijk is als vele denken, misschien helpt dat iig al een stukje :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:24

Centraal topic.. Misschien toch wel :j
Ik wilde met dit topic eigenlijk kijken hoe iedereen persoonlijk met zijn/haar privacy omgaat maar het komt toch altijd wel op hetzelfde neer :+

Denk trouwens ivm het wijzigen waar nu naar gekeken wordt er meer problemen/gaten/onduidelijkheden gaan komen dan wanneer er topics gewoon verwijderd kunnen worden (eigen topics en geen losse berichten in andere topics) maar als dat uiteindelijk wel kan is het ook prima natuurlijk ;)

Denk niet dat er nog andere paarden met dezelfde namen rondlopen maar volgens support was dat iets voor Bart maar die is nog druk bezig met (oa) de foto's van de upload ook van google te kunnen laten verdwijnen dus weet niet of die tijd heeft, nog geen reactie op gehad in ieder geval, vandaar dat het wel fijn is moest het toch via support kunnen ;)

Ivm foto's en privacy.. iedereen zich ervan bewust dat alles wat je ooit op Bokt hebt gezet terug te vinden is via google, ook als je al lang die foto weer verwijderd hebt in je upload? Heb ik ook maar recent ontdekt, is misschien toch nog een eye-opener voor sommigen ;) Ben nu bezig ze alsnog weg te krijgen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:25

Ik hoop dat het bestaansrecht van Bokt niet afhankelijk is van de posts van minderjarigen. :D

Het siert je dat je erover in gesprek gaat hoor, [***]. En ik ben blij dat je suggesties doorgeeft. +:)+

Maar ik vind het gewoon niet deugen. Echt niet.

Anoniem

Re: Privacy: hoe ga jij ermee om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:29

En bedoel je dan iemand die nu nog minderjarig is of iemand die destijds minderjarig was?

En graag gedaan hoor! Is het minste wat ik kan doen toch? En niet zo zeer een paar berichten, maar stel nou dat iedereen op Bokt (echt iedereen dan he) alle berichten van bijv. 2012 wil verwijderen, dan is dat echt enorm veel, dat zou betekenen dat adverteerders misschien minder belang hebben bij Bokt, wat betekent dat er minder inkomen komt, wat betekent dat Bokt niet meer gefinancierd kan worden, wat betekent dat Bokt niet meer gratis gebruikt kan worden door gebruikers..

Dit is dan echt in het ergste scenario hoor :')

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:36

Wel Miranda, dergelijke financiële overwegingen met betrekking tot het privacybeleid van het boktbeheer worden tot nu toe door mods altijd fel ontkent. Zie de twee topics die momenteel hier over lopen. Bedankt voor je eerlijkheid in deze; het draait dus inderdaad om advertentiegeld.
Daar kun je ook ervaringen van verschillende gebruikers lezen waaruit blijkt dat het verwijderen van berichten/persoonlijke info op verzoek in de praktijk bepaald niet zo gladjes verloopt als jij hierboven beschrijft. Wellicht om dezelfde reden?

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:38

Ik zou ook graag zien dat over paar jaar wat foto's verwijderd kunnen worden.

Sommige fotos haal ik er namelijk liever weer van af.

Niet dat ik geheimen heb en meestal alleen fotos van me ponys maar als nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:40

Stel dat dat ergste scenario zou gebeuren dan heeft Bokt misschien ook gewoon geen bestaansrecht meer? Misschien is de beste tijd ook wel voorbij, met de komst van allerlei media waar je wel (in principe) zelf controle hebt over wat er met je berichten gebeurd? Heb zelf al het idee dat Bokt Bokt niet meer is, en denk dat dit beter kan worden als iedereen meer met zijn/haar eigen berichten kan. Maar als Bokt ervoor zou kiezen dat niet te willen, tja, hun goed recht, maar dan is er over een tijd inderdaad misschien ook geen Bokt meer ;)

Lijkt mij dat adverteerders meer hebben aan een forum met 1000 berichten en veel activiteit dan aan eentje met 1000000 berichten waar niemand nog op wil posten. Maar ik ken niks van adverteren dus ben misschien ook mis daarin.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-11-17 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:40

@kuggur,

Ik zie het nergens ontkent worden hoor, ik ben gewoon wat anders in mijn antwoord :)
En het stukje niet gladjes verloopt heeft daar niets mee te maken, het beheer 'bemoeit' zich niet met de aanvragen die wij als mods binnen krijgen namelijk.

Ik hoop wel dat mijn eerlijkheid hier in het topic niet tegen mij gebruikt gaat worden in een eventuele discussie :)

Er spelen natuurlijk nog andere factoren mee bij het bepalen of iets verwijderd wordt of niet. Verloopt het topic nog logisch, hoe oud is het, is het iemand die minderjarig of niet, bevat het privé informatie en ga zo maar door.

Dus nee, het is niet alleen wat je hierboven nu zegt ;)

Oh en misschien speelt het ook mee dat degene die een negatieve ervaring hebben gehad (misschien wel een paar jaar geleden) eerder het zullen laten weten, dan degene die een positieve ervaring hebben gehad. Het negatieve blijft meestal meer plakken dan positief is mijn ervaring :)

@[***],
Andere social media maken dan weer gebruik van je privé gegevens en je zoekopdrachten, die zorgen dan weer dat de adverteerder dat kopen. Dat doet Bokt niet :=
Maar gelukkig komt het niet zover, er zijn ook genoeg gebruikers die het niet erg vinden dat hun oude berichten nog online staan :j

Edit:
Verder kan ik er niet zoveel over zeggen, want nogmaals, ik ben mod, niet beheer :) Bart heeft al een aantal keer in de FZ topics wat gezegd, ik zou aanraden om dat nog even goed door te lezen :j

Ik ga erachter aan om te zorgen dat er een centraal topic komt, of even een ander soort overzichtje van alles, zodat het overzichtelijk is voor iedereen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:48

Reclame op maat door mijn zoekopdrachten is nu wel het minste van mijn zorgen, je bent niet verplicht om datgene te kopen. Verder heb ik geen idee wat ze er nog mee doen, ook niet zo makkelijk als je je echte naam niet gebruikt denk ik. Maar ik kan mis zijn.

Ik ben trouwens wel positief over het feit dat mijn foto's van de upload weg zijn, heb dit ook aangegeven. Nu ze nog van google wegkrijgen maar daar wordt als het goed is ook aan gewerkt ;) Mijn vraag tot verwijderen is geweigerd (wegens teveel) en over het verwijderen van de paardennamen weet ik nog niks. Is me wel een andere optie voorgesteld (dit account anonimiseren en opnieuw beginnen) en daar zit ik nog over te denken, maar volgens mij vind je dan zo alsnog meteen terug wie ik ben en het is ook moeilijk om echt opnieuw te beginnen als je met bepaalde mensen (in topics) toch contact hebt. Dus dat weet ik niet wat ik daarmee moet.

Het is dus niet dat ik negatief ben of dat er niks is gebeurd maar voor mijn gevoel niet hetgeen ik voor ogen had, dus als dat in de toekomst wel zou kunnen ben ik alleen maar voor ;)

Anoniem

Re: Privacy: hoe ga jij ermee om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:53

Als het te lang duurt of je hoort niks, ben je echt vrij om nog even een berichtje erachter te sturen :D Wij zijn helaas mensen en maken nog wel eens een foutje of vergeten wel eens wat.
Ik ben er ook wel eens schuldig aan helaas, dan lees ik even snel een pb'tje via de mobiel en vergeet ik te reageren! Erg vervelend, maar wij krijgen behoorlijk wat pb's en de support al helemaal (die krijgen alle aanvragen binnen) dus het kan zijn dat het er wel eens bij in schiet :j
Gewoon even aan de bel trekken als het te lang duurt of als je vragen hebt.

Ik snap je hoor! En nogmaals, er wordt echt gedacht aan passende oplossingen :j

Dan nog even kort voor degene die net binnenkomt :D

Persoonsgegevens verwijderen wij altijd! Dus dit kun je gewoon aanvragen en wordt altijd verwijderd. Dit gaat om je naam + achternaam, woonplaats, telefoonnummer, waar je op school zat etc.

@Sabine, heb je een aanvraag gedaan bij Google? Google kan nog wel eens moeilijk doen met foto's uit het bestand halen, dat moet je echt aanvragen. Maar neem aan dat je hiervan op de hoogte bent gebracht? Zo niet, dan pb ik je even :j

Anoniem

Re: Privacy: hoe ga jij ermee om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:59

Daar ben ik nu inderdaad mee bezig :j Komt stilaan schot in maar niet alles wil weg (die wat op de bokt-upload stonden niet, maar dat weet Bart). Maar denk dus niet dat iedereen dit weet, heb het zelf ook pas net ontdekt, foto's die ik jaren geleden al verwijderd had maar toch nog opdoken...

Ik durf Bart niet meer lastig te vallen, haha, voel me zo al een stalker :P Vandaar dat ik met afvroeg of support/mods die ook konen (het paardennamen-gedeelte), als voorlopige oplossing.

Anoniem

Re: Privacy: hoe ga jij ermee om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:03

Ah gosh :+ Ja zo voel ik mij soms ook hoor _O- Te zeuren en dan weer pb's sturen :+

Maar je kunt inderdaad de support een mailtje sturen over je paardennamen-gedeelte, als het echt te veel is komt het weer bij de techneut (a.k.a. Bart)
Maar laatst hebben wij ook met een groepje mods gewoon alles handmatig gedaan, behoorlijk veel, maar het is te doen! Als je even vermeldt dat Bart iig bezig is met je foto's en je je afvraagt hoe het ermee zit (kunnen zij het stalken wel even overnemen van je! Haha)

Succes iig!

Dan zal ik het topic verder niet kapen met een hele hoop gepraat in het 'groen'.

Dus, privacy :D

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: Privacy: hoe ga jij ermee om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:05

Ik wilde op de OP reageren maar ik geloof dat dit een beetje mosterd na de maaltijd is nu.

Anoniem

Re: Privacy: hoe ga jij ermee om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:06

Neen hoor, mag nog steeds. Blijf benieuwd hoe iedereen het voor zichzelf ziet en aanpakt ;)

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:07

[***] schreef:
Er spelen natuurlijk nog andere factoren mee bij het bepalen of iets verwijderd wordt of niet. Verloopt het topic nog logisch, hoe oud is het, is het iemand die minderjarig of niet, bevat het privé informatie en ga zo maar door.
D

De crux is dat er niets te bepalen zou moeten zijn. Het is niet aan boktbeheer of de mods (gezien jij daar een onderscheid maakt ) "te bepalen" welke berichten of informatie jullie wel en niet bereid zijn te verwijderen.
En dát is wettelijk bepaald.
De onwil hieraan te voldoen in sommige gevallen ( en ik weet van tenminsrte één praktijkgeval waarin pas gezwicht werd na het dreigen met gerechtelijke stappen) is één van de redenen dat ik zeer voorzichtig ben met wat ik hier post.

Anoniem

Re: Privacy: hoe ga jij ermee om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:12

Klopt, het is inderdaad wettelijk zo dat wij persoonsgegevens moeten verwijderen, maar volgens mij zeg ik ook niet dat wij dat niet doen toch? :) De rest niet, maar daar zou ik even juridische ondersteuning moeten vragen, want ik kan daar geen volledig antwoord op geven. Dat durf ik toe te geven.

Over je voorbeeld kan ik niet meepraten, ik weet niet waar dat over gaat en heb het nog nooit meegemaakt in de tijd dat ik mod ben, dus ik kan niet inzien hoe dat precies gegaan is.

Dan zou ik het fijn vinden als dit topic weer wordt zoals Sabine het bedacht had, hoe ga jij met je privacy om :j

Dan kunnen de overige discussies gewoon weer in de FZ topics die daarvoor bedoelt zijn, en nogmaals ik ben bezig om te kijken hoe dit overzichtelijker kan! :D

Solica

Berichten: 453
Geregistreerd: 23-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:30

Ik zelf plaats helemaal geen foto's, namen van mijn paarden of mijzelf. Vind het geen fijn idee dat mensen je dan zo makkelijk kunnen vinden.