Hoi allemaal, ik ben nieuw op bokt. nl. Daarom wou ik dit graag aan jullie laten weten. Ik weet dat ik een rare naam heb, dit komt doordat ik mijn naam had fout getypt. Maar op zich valt het nog wel mee. Ik heb heel veel zijn op op bokt.nl actief te zijn maar ik snap nog niet alles. Dus heb jij tips voor mij om goed actief te zijn op bokt.nl ? Laat het dan weet onderaan bij de reacties of stuur gewoon een berichtje. Voor de mensen die het toch graag zouden willen weten in het echt heet ik Myrte. Ik hoop dat jullie me wat meer kunnen uitleggen. P-aardige groetjes Myrte.
Hoi! Je kan je naam veranderen bij je profielinstellingen! Als je leeftijdgenoten ontmoeten wil zou ik naar young rider talk gaan, klik maar op van alles en je ziet op een begeven moment wel "Young rider". Als je daar op kijkt krijg je verschillende dingen te zien, Young rider is voor bokkers onder de 16, je MAG natuurlijk wel met andere topics mee praten, maar hier zijn de topic net wat... Gezelliger haha!
Veder moet je maar kijken wat je leuk vind! Ik bekijk altijd zelf actieve berichten, uitgelicht, leven zonder paarden, speelkamer, huiskamer en alles bij Young rider. Ook bij entertainment. Misschien vind jij er ook iets tussen!