Ik kom mij ook even voorstellen. Ik ben Mariska, 20 jaar, en ben zo rond mijn 11e begonnen met paardrijden. Toen ik 13 jaar was kreeg ik mijn eerste verzorgpaard waar ik bijna de hele week te vinden was. Helaas werd hij na een aantal jaar ingeslapen.
Een paar maanden daarna kreeg ik een aanbod voor een nieuw verzorgpaard. Een onwijs lieve, rustige merrie. Haar heb ik dan ook een paar jaar met veel liefde verzorgd tot ze met pensioen ging (toen was mijn hulp niet meer nodig). Op dat moment moest ik ook voor mijn studie fulltime stage lopen, toen heb ik de bewuste keuze gemaakt om niet opnieuw een verzorgpaard te nemen ivm de weinige tijd.
Sindsdien staat mijn paardenleven aardig stil, maar nu ik ben afgestudeerd begint het wel weer te kriebelen. Sinds mijn 11e koester ik de droom om een eigen paard te hebben. Een droom die ik heel graag wil gaan verwezenlijken. Nu met een fulltime baan kan ik eindelijk fatsoenlijk gaan sparen om een flinke pot op te bouwen (doel is €10.000 voor paard + eerste jaar stalling). Dit gaat nog wel een aantal jaren duren, dus in de tussentijd wil ik weer de paardenwereld induiken en het rijden weer oppakken.
Ik besloot me hier aan te melden om mee te kunnen genieten van jullie paarden avonturen en mijn kennis weer op te frissen.

Dat was het zo'n beetje! Heb je nog vragen, stel ze gerust!