Kort over mijzelf. Ik ben Anyssa, 21 jaar en ik woon in Waddinxveen (ZH). Ik rijd sinds mijn 6e paard, heb veel verzorgpaarden en -pony's gehad. Nu al enkele jaren een eigen topper. Ik studeer Logistics Engineering aan Rotterdam Mainport University, nu 3e jaars. Hobby's zijn de paarden, tekenen, fotograferen en MotoGP + Formule 1 kijken. Wil in de toekomst graag de juryopleiding gaan volgen bij de KNHS.
Dan over mijn paard. Een 13 jarige ruin genaamd Rádiháza Árkádia Parin, in het dagelijks leven gewoon Parin. Hij komt oorspronkelijk van een sport-/springpaarden stal in Hongarije. Kan geweldig springen. Afstamming Cor de la Bryere x Timorrak des Isles. In de dressuurring ook een chique verschijning. Zijden handschoentjes en engelengeduld zijn een vereiste. Paard met een gebruiksaanwijzing maar met een hart van goud. Nu M2 dressuur en L springen. Door een pechgevalletje staan we al zo'n 3 maanden stil. (losbreken door schrikken, blijven hangen met hoofdstel, en hoofdstel kapot getrokken. Daarbij bit door zijn mond en nu een scheur in het slijmvlies wat niet wil dichten).
Uit de foto's blijkt het wel, ik ben verslaafd aan groen