Bij mij werkt de foto-upload niet meer. Ik kan een afbeelding selecteren maar vervolgens kan ik een ons wegen tot er verdere reactie komt. De afbeelding verschijnt ook niet en de 'save' knop en balkje werkt ook niet meer.
Ligt het aan mijn telefoon?
Laatst bijgewerkt door goldenarrow op 06-07-17 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tech-tag toegevoegd
Had het idee dat misschien 1 van de 3 webservers moeilijk deed maar dat lijkt niet het geval.
Dan toch een redelijke kans dat het aan jouw zijde mis gaat. Zou je dit eens willen proberen met een andere browser? Gaat het trouwens om een mobiele telefoon of een 'echte' computer? En welke browser/virusscanner gebruik je?
Hai! Ik gebruik firefox en verder een avd scannertje op mijn telefoon Hij heeft echt nooit problemen gegeven met deze combinatie en heb verder niks geupdate.
Heb je ook een andere browser op je telefoon die je kan proberen? Toch wel erg benieuwd of het daar in zit, zou iets kunnen zijn met een update van Firefox b.v.
Kun je je nog herinneren dat je iets veranderd hebt? Ik kan me namelijk echt niet herinneren wat ik gedaan heb. Ik zet mijn telefoon nooit uit, altijd op standby.. Ik heb echt geen idee