Ik heb net een profiel aangemaakt hier op bokt en het leek mij wel leuk om even een klein beetje te vertellen over mijn paard Salvador, en ook een beetje over mijzelf.
Ik ben Iris en ik ben nu 16 jaar. Ik woon in Friesland samen met mijn ouders en onze paarden. Wij hebben 3 paarden: Dìs een IJslander merrie, Drifandi een IJslander ruin en Salvador een kruising tussen een IJslander en een Welsh. Salvador is echt mijn eigen paard, Drifandi en Dìs zijn van mijn moeder. Verder ben ik trotse eigenaar van 2 konijnen en een eigenwijze teckel van 13. Ik zit nu op de middelbare school en ga volgend jaar examen doen (HAVO). Ik ben ook net begonnen met het geven van lessen in liberty, schriktraining, trailerladen etc.
Salvador is dus mijn ponypaard. Hij is nu 9 jaar oud en word al bijna 10! Zijn vachtkleur is valk en hij is super sexy. Ik kan wel uren over hem doorpraten, maar dat zal ik jullie besparen. Hier wat foto's:

Hebben jullie ook vragen? Dan heb ik wat te doen. Ik weet niet of ik al mag reageren op bokt want daar was zo'n domme regel voor toch?
In elk geval,
Groetjes van mij en hoefjes van Salvador!