Even voorstellen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ice_welsh

Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-17 21:06

Hallo allemaal! /3

Ik heb net een profiel aangemaakt hier op bokt en het leek mij wel leuk om even een klein beetje te vertellen over mijn paard Salvador, en ook een beetje over mijzelf.

Ik ben Iris en ik ben nu 16 jaar. Ik woon in Friesland samen met mijn ouders en onze paarden. Wij hebben 3 paarden: Dìs een IJslander merrie, Drifandi een IJslander ruin en Salvador een kruising tussen een IJslander en een Welsh. Salvador is echt mijn eigen paard, Drifandi en Dìs zijn van mijn moeder. Verder ben ik trotse eigenaar van 2 konijnen en een eigenwijze teckel van 13. Ik zit nu op de middelbare school en ga volgend jaar examen doen (HAVO). Ik ben ook net begonnen met het geven van lessen in liberty, schriktraining, trailerladen etc.

Salvador is dus mijn ponypaard. Hij is nu 9 jaar oud en word al bijna 10! Zijn vachtkleur is valk en hij is super sexy. Ik kan wel uren over hem doorpraten, maar dat zal ik jullie besparen. Hier wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hebben jullie ook vragen? Dan heb ik wat te doen. Ik weet niet of ik al mag reageren op bokt want daar was zo'n domme regel voor toch?

In elk geval,
Groetjes van mij en hoefjes van Salvador!

suikermeisje

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 21:13

Wauw gave pony joh!

En de regel is iets met 25 nuttige Posts en daarna mag je ook in zinloze topics reageren.

Veel plezier hier op bokt.

Nynkefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 22:39

Wat een knappe pony!

En blauw haar <3

Je moet inderdaad eerst 25 nuttige berichten plaatsen in de paardentopics, daarna kun je bij de "kudde" en kun je ook reageren in de niet-paarden topics

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 22:41

Gave paard heb je daar!

Veel plezier op Bokt :)

horsez_7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 21:38

ice_welsh schreef:
Hallo allemaal! /3

Ik heb net een profiel aangemaakt hier op bokt en het leek mij wel leuk om even een klein beetje te vertellen over mijn paard Salvador, en ook een beetje over mijzelf.

Ik ben Iris en ik ben nu 16 jaar. Ik woon in Friesland samen met mijn ouders en onze paarden. Wij hebben 3 paarden: Dìs een IJslander merrie, Drifandi een IJslander ruin en Salvador een kruising tussen een IJslander en een Welsh. Salvador is echt mijn eigen paard, Drifandi en Dìs zijn van mijn moeder. Verder ben ik trotse eigenaar van 2 konijnen en een eigenwijze teckel van 13. Ik zit nu op de middelbare school en ga volgend jaar examen doen (HAVO). Ik ben ook net begonnen met het geven van lessen in liberty, schriktraining, trailerladen etc.

Salvador is dus mijn ponypaard. Hij is nu 9 jaar oud en word al bijna 10! Zijn vachtkleur is valk en hij is super sexy. Ik kan wel uren over hem doorpraten, maar dat zal ik jullie besparen. Hier wat foto's:

[ [url=m/Mc44rh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gZ6JVC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Y420VL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hebben jullie ook vragen? Dan heb ik wat te doen. Ik weet niet of ik al mag reageren op bokt want daar was zo'n domme regel voor toch?

In elk geval,
Groetjes van mij en hoefjes van Salvador!

jullie hebben echt hele mooie foto's samen!!!
liefs Femke

xGwenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 21:48

wat een ontzettend gaaf paard heb jij zeg :wow:

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 21:50

Hey jullie ken ik van de hippiade Ermelo mijn vriend heeft jou toen water gegeven toen je kaart kwijt was.. wij stonden snachts ook naast elkaar wij waren met de camper ;)..

Rij je nog endurance

ice_welsh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-17 20:51

Relien schreef:
Hey jullie ken ik van de hippiade Ermelo mijn vriend heeft jou toen water gegeven toen je kaart kwijt was.. wij stonden snachts ook naast elkaar wij waren met de camper ;)..

Rij je nog endurance

Heey wat leuk! Nee ik rij geen Endurance meer.. Helaas..

ice_welsh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-17 20:52

Dankjewel allemaal voor de lieve reacties!

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:56

Nogmaals welkom hier :) ! (had ook al gereageerd in je andere topic ;) ) Leuke foto's en mooi paard trouwens! Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je konijnen en teckel eruit zien... :o Beiden echt fantastische beestjes! <3

ice_welsh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-17 20:59

MoppieFilou schreef:
Nogmaals welkom hier :) ! (had ook al gereageerd in je andere topic ;) ) Leuke foto's en mooi paard trouwens! Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je konijnen en teckel eruit zien... :o Beiden echt fantastische beestjes! <3

Heeei! Dankjee! Ik kan ze wel even voorstellen in een ander topic, vind ik ook wel leuk. Je ziet hem wel verschijnen in de BB straks dan O:)

ice_welsh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-17 21:01

ice_welsh schreef:
MoppieFilou schreef:

Heeei! Dankjee! Ik kan ze wel even voorstellen in een ander topic, vind ik ook wel leuk. Je ziet hem wel verschijnen in de BB straks dan O:)

Lees net dat die daar niet moet, dus nog even een plekje zoeken haha! Lastig zo als je nieuw bent :?

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 21:59

Ja begrijp ik :) . Ik denk trouwens dat ze evengoed hier bij mogen ;) .

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 22:01

wat leuk je tegen te komen op bokt! ik volg je al een tijd op instagram!

ice_welsh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-17 22:19

MoppieFilou schreef:
Ja begrijp ik :) . Ik denk trouwens dat ze evengoed hier bij mogen ;) .

staat erop!

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 22:27

Leuk :D .