BB-HK volgtopics niet in actieve onderwerpen en dus missen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

BB-HK volgtopics niet in actieve onderwerpen en dus missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:38

Sinds BB-HK er is mis ik vaak volgtopics , ik de zoekfunctie kom je ze niet tegen en ik ga niet elke dag kijken of er een nieuw interessant topic is.

Is er niet wat op te verzinnen? , misschien net als ENT na een x aantal pagina's naar ENT-HK ?

Of ben ik de enige die het opvalt/tegenvalt?

palousa_boy

Re: BB-HK volgtopics niet in actieve onderwerpen en dus missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:42

Er staat geeneen hk topic in de "actieve onderwerpen" lijst, dan kunnen ze alle topics wel toevoegen en is bokt helemaal niet meer te volgen ;)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:43

Als je bij de zoekfuncties het vinkje voor 'Sla Huiskamer-forums over' uit vinkt, zou hij daar wel in tevoorschijn moeten komen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:45

Eens met PalousaBoy. :)

Daarnaast vind ik de aparte HK zoveel beter omdat topics met vragen, adviezen, etc vroeger ondergesneeuwd werden door kitten en puppy topics. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 19:08

De topics op HK, in dit geval op BB-HK komen inderdaad niet in de actieve onderwerpen tevoorschijn. Dit is om het ondersneeuwen te voorkomen :j

Topics op BB gaan al vanaf 15 pagina's richting BB-HK, Volgtopics worden direct op BB-HK geplaatst en zo ook de gezellige kletstopics (gaan ook sneller richting BB-HK). Hiervoor is toen gekozen omdat er best veel volgtopics waren, die nemen dan de eerste pagina in beslag, om juist de informatieve topics of topics waar een vraag in staat meer ruimte te geven om op te vallen, hebben wij besloten om alle 'gezellige' topics naar BB-HK te doen en zelfs de informatieve topics die 15 pagina's hebben behaald, zullen naar BB-HK gaan, om weer de nieuwere topics op BB de ruimte te geven.

Wat Lalidan ook aangeeft is een handige tip, je kunt altijd zoeken in de huiskamer topics óf je kunt BB-HK toevoegen aan je favoriete forums, zo zie je in één oogopslag of er nieuwe topics bij gekomen zijn op BB-HK. http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_v ... a_terug.3F

:)