HELP! Ontstoken teen/Ingegroeide teennagel..........

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rebeltje

HELP! Ontstoken teen/Ingegroeide teennagel..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-17 19:55

Hallo,
Ik heb sinds ongeveer 2 weken een ontstoken teen.

Ik ben er mee bij mijn huisarts geweest afgelopen Dinsdag, maar hij zei dat hij een beetje ontstoken is en ietsie wat is ingegroeid maar niet veel, hij zei ook dat mijn huid zich zelf al aan het herstellen was en dat ik verder moest gaan met soda badjes.. :j
Maar het is eigenlijk nog steeds niet minder aan het worden.... Ik ben echt bang ervoor dat hij het eruit moet gaan snijden.. :n ik doe 2 keer op een dag smorgens en savonds weken in de Soda ongeveer 20 minuten. En ik smeer er ook nog Betadine zalf op, en ook nog Zwitsal Zinkzalf.
Ik kan het rode gedeelte op me teen amper aanraken, alleen al het aanraken doet enorm zeer.. :(

Heb er best veel last van met lopen als ik schoenen aan heb.. Ik moet dan wel echt 3 tot 4 pleisters om me teen doen, zodat die tenen niet tegen elkaar aanschuren, want als ik dat niet doe, kan ik dus echt niet lopen, dan heb ik een heel snijdend pijn gevoel.

Hopelijk laat iemand me alsjeblieft weten dat het zo over kan gaan, want echt, tegen het weghalen zie ik enorm op! Ik ben 3 maanden geleden geopereerd geworden aan me hak/enkel, daar ben ik nog steeds revaliderende van, heb het gips pas net 4 weken af.. En die ontstoken teen/ingegroeide teennagel heb ik ook aan diezelfde voet, en heb geen zin om er weer wat aan te laten verrichten.. ;(

Ik heb al 2x een ingegroeide teennagel laten verwijderen maar dan aan me grote teen aan me linkse voet, en echt, die verdovingen waren toen écht geen pretje.. #)

(Ik heb het in deze groep geplaatst omdat ik in de juiste groep hiervoor nog niks kan plaatsen omdat ik nog geen 25 berichten heb geplaatst gaf die aan)

Ik hoop dat iemand mij tips kan geven die hier ervaring mee heeft, ik wil écht niet dat het er weer uit gesneden moet worden, maar heb wel veel pijn eraan.. :O

Groetjes, Denise.

Foto in linkje; http://i63.tinypic.com/15cc845.jpg

Dimphyl

Re: HELP! Ontstoken teen/Ingegroeide teennagel..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 19:56

Ehm hoe vaak ga je dit topic openen?

rebeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-17 19:57

Dimphyl schreef:
Ehm hoe vaak ga je dit topic openen?

sorry ging iets fout

Liebeskind

Re: HELP! Ontstoken teen/Ingegroeide teennagel..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 19:59

Naar de dokter. Meer smaken zijn er niet.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 20:00

Dit topic hoort op MWS, maar aangezien de TS daar niet mee kan posten...hier een slotje.