Langlopende topics LZP naar HK verplaatsen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 13:56

Je kan op het bolletje klikken, dan verdwijnt een topic weer uit je onderwerpen. ;) Op deze pagina kan je dat snel doen: search.php?search_id=egosearch (moet wel één voor één)

Zo'n 'langlopende LZP'-subforum lijkt me juist niet meer nodig als we de kletstopics herverdelen. Het probleem is vooral dat ze nu allemaal op LZP staan. Als verschillende subfora er ieder zes hebben, ofzo, dan is het veel minder storend toch?

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Langlopende topics LZP naar HK verplaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 14:05

Dat weet ik dat ongedaan kan maken. :)

Nee ik bedoel nog verder verdwijnen.
Dus je kan aanklikken dat ze gewoon helemaal niet meer te zien zijn als je op actieve berichten klikt.
Die je dan persoonlijk storend vind klik je aan en die zie je niet meer. Dan staan er ook geen 25 meer voor je persoonlijk in de weg.
En de mods hoeven niets te verplaatsen.


De topics horen blijkbaar toch op LZP, anders waren ze eerder toch al verplaatst wegens het staan op de verkeerde plek?

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Langlopende topics LZP naar HK verplaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-17 14:21

Beetje onder verdelen naar andere subfora lijkt me een prima en goed plan.

Bruintje: ik kijk nooit in actieve berichten maar gewoon op het betreffende forum. Op LZP zijn de eerste 25 ofzo langlopende topics met meerdere delen, die prima op andere fora passen.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 14:26

Keet,
Maar wat bedoel werkt toch ook als je dan gewoon op LZP kijkt.
Net zoals je nu een topic aan kunt klikken dat hij bij je eigen berichten komt, en dat zie je ook als je op lzp kijkt want dan staat er een bolletje voor.
Klik je dan een topic aan dat hij verdwijnt. Dus weg uit je lijst bij LZP.

En dat kun je ook al bij een topic dat nog niet lang is maar nu even erg populair maar je niets boeit.

Dat onderverdelen vind ik geen goed plan.
Dat wil dus zeggen dat al die tijd de topics verkeerd hebben gestaan.
Wat niet zo is.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Langlopende topics LZP naar HK verplaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-17 14:29

Je bedoeld dat ze dat zo moeten gaan programmeren? Wat dat bestaat nu gewoonweg nog niet.
Is ooit eerder een discussie geweest met mensen die topics niet wilde zien ivm de titel die hun triggerde en geloof dat het ongelooflijk ingewikkeld was en niet werd gedaan.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Langlopende topics LZP naar HK verplaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 14:31

Nee klopt dat het niet bestaat nu.
Het is ook maar een hersenspinsel van me, geen idee of het technisch mogelijk is.
Maar dan denk ik, als het nu met 1 druk op de knop bij je eigen berichten kan staan, waarom dan ook niet met 1 druk op de knop foetsie bij je berichten :+

goldenarrow

Berichten: 8662
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 14:32

Dat is niet helemaal waar Bruintje. Er zijn veel topics op Bokt die op verschillende subfora passen. Vaak laten we de keuze aan TS. We verplaatsen eigenlijk alleen als het topic helemaal niet op het subfora hoort.

Het is dus niet zo dat de onderwerpen die verplaatst worden altijd fout hebben gestaan op LZP. Eerder dat ze naast LZP ook nog ergens anders zouden kunnen horen.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Langlopende topics LZP naar HK verplaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 14:33

Maar blijkbaar daar toch het beste tot zijn recht kwamen.

Dan lijkt me een subtopic met de naam langlopend-LZP beter passen.