Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lizy29 schreef:En ik maar denken dat haten een werkwoord was en geen zelfstandig naamwoord
Destination schreef:Dat is inderdaad als ze alleen maar bijval willen
Ik snap het niet, als je een topic opent, loop je altijd het risico dat iemand het niet met je eens is, maar goed.lizy29 schreef:En ik maar denken dat haten een werkwoord was en geen zelfstandig naamwoord
Haat is altijd al een zelfstandig naamwoord geweest?
Lestrange01 schreef:Hier de daadwerkelijke jeugd. Geen haat betekent meer "veroordeel me niet", dat betekent niet dat je geen kritiek mag hebben, maar dat conclusies trekken waarvan je niet weet of ze kloppen, of veroordelende comments niet gewenst zijn.
lizy29 schreef:Lestrange01 schreef:Hier de daadwerkelijke jeugd. Geen haat betekent meer "veroordeel me niet", dat betekent niet dat je geen kritiek mag hebben, maar dat conclusies trekken waarvan je niet weet of ze kloppen, of veroordelende comments niet gewenst zijn.
Maar waarom dan niet gewoon zeggen: alsjeblieft veroordeel me niet.
lizy29 schreef:Lestrange01 schreef:Hier de daadwerkelijke jeugd. Geen haat betekent meer "veroordeel me niet", dat betekent niet dat je geen kritiek mag hebben, maar dat conclusies trekken waarvan je niet weet of ze kloppen, of veroordelende comments niet gewenst zijn.