Mijn naam is Demi, en eindelijk (na jaren) heb ik ook een account aangemaakt. Ik lees altijd al veel op bokt, maar ik heb me er nooit echt voor aangemeld

Ik ben nu bijna twee jaar in bezit van een eigen pony, iets waar ik tot op de dag van vandaag heel erg blij mee ben! Ondanks dat het niet altijd even goed gaat, ben ik nog steeds heel gelukkig met mijn keuze. Ik wil daarom ook graag mijn grote liefde aan jullie voorstellen.
Amira is een welsh cob merrie van 12 jaar. Toen ik haar kocht was ze erg mager, onder de eczeem plekken en erg onzeker. Ik heb met haar iets langer dan een jaar echt op een pension stal gestaan. Een plek waar we het in het begin erg naar ons zin hadden. Helaas merkte ik dat het in de winter echt niet ging op deze stal. Door het veel binnen staan kon ze haar energie niet kwijt, waardoor we veel miscommunicaties hadden en er veel strijd was. Afgelopen zomer ben ik verhuisd naar een fantastische plek. Hier staat ze 24/7 buiten in een kudde, waar ze veel gelukkiger is geworden (en ik natuurlijk ook). Hier kunnen we beide lekker genieten en verder werken aan onze doelen.

Ik hoop dat de foto's het doen, daar moet ik nog even mee oefenen

Ik hoop dat ik hier nu nog veel meer informatie kan opdoen, lekker kan meelezen op de forums en vooral veel kan leren van jullie verhalen!
Liefs, Demi