Direct verspringen naar onderste bericht bij openen vh topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tatjanaa

Direct verspringen naar onderste bericht bij openen vh topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-17 16:23

Goedemiddag!

Bij het openen van topics spring je normaal gesproken naar het laatste bericht wat je hebt gelezen. Dit doet die dan ook bij mij, alleen verspringt die binnen een seconde naar onderen (onderste bericht/antwoord vlak). Ook bij doorklikken naar de volende pagina gebeurt dit grapje. Bij het openen van nieuwe topics (die ik nog niet eerder heb gezien) verspringt die de ene keer wel, andere keer niet. Ondertussen wordt ik er een beetje simpel van om steeds naar boven te scrollen of de plek te zoeken waar ik ben gestopt met lezen.

Ik werk op een Macbook Air uit 2011, MacSierra OS in Safari (nieuwste versie). Het uitloggen, browser afsluiten. herstarten van de laptop en opnieuw inloggen helpt helaas niet.

Zijn er meer bokkers die dit probleem ondervinden?! En het belangrijkste hoe kom ik er vanaf?

little_birdy

Re: Direct verspringen naar onderste bericht bij openen vh topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 16:25

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-17 16:33

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 16:38

Bij mij is het gelukkig na 2 dagen net zo spontaan verdwenen als dat het begonnen was

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 16:40

little_birdy schreef:
Bij mij is het gelukkig na 2 dagen net zo spontaan verdwenen als dat het begonnen was

Dit had ik dus ook..
Ineens was het er en na een paar dagen was het ook ineens weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 20:18

little_birdy schreef:

Omdat dit om dezelfde problemen gaat en het makkelijker is voor Bart om alles in één topic te houden, nu het probleem nog steeds gaande is. Plaats ik hier een slotje voor het overzicht.

Je kunt je bericht alsnog in het andere topic plaatsen, mocht dit niet lukken, trek even aan de bel. Ik kan het bericht dan quoten en erbij plakken :j