Ik heb een 14 jarige zwarte kwpn (Kennedy) x ? merrie en een 11 jarige bruine kwpn merrie van Mermus R. Ik zou wel wat fotos willen toevoegen ik moet alleen nog even uitvinden hoe dat werkt
Ik rij al sins mijn 5de en heb veer verzorg paarden gehad en op wedstrijd stallen gereden tot dat het moment kwam dat ik moest stoppen met rijden door persoonlijke omstandigheden (o.a zware depressies).. Toen ben ik er wel echt achter gekomen (wist ik al wel langer maar toch) hoe zwaar ik het vond zonder mn lieve viervoeters. Op een gegeven moment ging het zo slecht dat ik en ook mijn ouders de wanhoop nabij was. Tot op een dag het gesprek belande bij een oude verwaarloosde en mishandelde merrie die ik al twee jaar wilde en om had gesmeekt. Ik wilde haar zo graag helpen want ze was er zo slecht aan toe maar mijn ouders vonden haar heel erg gevaarlijk (iedereen trouwens). Ze viel mensen aan, beet, sloeg gericht naar mensen, etc. Maar dat was gewoon pure angst ik zag het aan haar hele houding en ik vond het zo erg. Dit aandenken wekte bij mij weer een sprakje vechterslust op ik moest en zou die merrie helpen al was het t laatste wat ik zou doen. Uit pure wanhoop stemde mijn ouders toe haar naar ons thuis te halen wat nog een hele klus was. Ze vonden het erg eng maar ze waren ook erg blij dat ik weer ergens voor vocht. Dit is inmiddels anderhalf jaar geleden en vanaf het moment dat we samen zijn gekomen zijn we onafscheidelijk geworden, ze is mijn beste maatje. We kunnen echt niet zonder elkaar. Dus een beetje een geluk bij ongeluk, haha
Nu gaat het met ons bijde stukke beter en hebben we er sinds een maand nog een nieuw vriendje bij (dit is de bruine merrie).
Haha ik ben volgens mij een heel groot deel van ons verhaal vergeten maar het is zo wel even genoeg geweest
Sorry voor dit lange verhaal en bedankt voor het lezen..