Zoals de titel al zegt: Kun je ook in zn geheel uitzetten dat je mails krijgt als je in een topic hebt gereageerd? Dus niet dat je onderin uit moet vinken dat je mails wil, of je uitschrijven bij een topic. Maar uberhaupt in zn geheel.
Es_ther
Geplaatst: 09-03-17 11:53
Goeie inderdaad!
Ik vergeet het nog weleens en dan krijg je een fijne mail, dus dan heb ik een tig aantal mailtjes in de hoop dat het iets van een sollicitatie of een ander antwoord is, maar dan is het bokt . Ook leuk, maar daar kom ik ook achter om bokt te openen haha!
Ik krijg nooit mails van Bokt als ik in een topic heb gereageerd? Alleen op Markt maar verder niet.
Of is dat wat je bedoelt. Want als het gewoon op het Forum is dan moet het een instelling zijn aangezien ik geen mails krijg en jullie blijkbaar wel...
_Mirjam
Geplaatst: 09-03-17 11:59
Als je op je profiel naar 'forum instellingen gaat', dan kan je bij het kopje 'wijzig post standaarden' de onderste optie op 'nee' zetten. Dan moet je nog wel even bij je abonnementen kijken om je huidige abonnementen te verwijderen
Dat is raar. Dat heb ik nou nooit. Staat er misschien een andere instelling niet goed?
Klik jij op abonneer op topic?
Es_ther
Geplaatst: 09-03-17 12:51
Ik heb het ook nog steeds terwijl ik heb gedaan zoals hierboven is genoemd!
Avelienvd
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-17 12:52
Niet dat ik weet
_Mirjam
Geplaatst: 09-03-17 12:57
De mails hoor je alleen te krijgen als je die optie aan hebt staan, of als je zelf op abonneren klikt. Vreemd
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 09-03-17 13:02
Kijk eens in je overzicht (meest linkse tabje) of je abonnementen hebt (bij "beheer abonnementen")? Je instellingen staan namelijk inderdaad zo dat je geen mails krijgt, die staan gewoon goed. Kunnen normaal gezien alleen de abonnementen zijn.