Dit was inderdaad een probleem met een iets oudere versie van iOS (of eigenlijk Mobile Safari). Ik dacht/had gehoopt dat dit was opgelost in de laatste versies. Lijkt er niet op dus...
Helaas kunnen we hier niet heel erg veel aan doen. Het is een fout in de software van Apple, die crashed (of ja, een deel van de browser crashed) omdat het 'iets' tegenkomt op de pagina waar het niet op rekent. Wat dat 'iets' precies is, dat is mij niet duidelijk en daardoor is het ook erg moeilijk om daar omheen te werken.
Helemaal vreemd is overigens dat het ook misgaat op een lijst met topics. Op die pagina staan geen banners dus dat zijn echt super, super simpele pagina's waar een browser echt geen moeite mee zou moeten hebben. Ik gebruik Bokt niet zo heel vaak op m'n telefoon of tablet, maar ik zal het eens in de gaten houden.
Allervervelendste is dat we dit, tot nu toe, niet gereproduceerd krijgen. Als er een specifieke combinatie van stappen of pagina's is die zorgt dat de browser consequent plat gaat dan is het vinden van het probleem (en de oplossing) echt heel, heel erg veel makkelijker.
ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje