25 nuttige paarden posts

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurhorses1

25 nuttige paarden posts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-17 23:50

Ik ben net lid en ik vind het super op bokt hele leuke site maar alleen vroeg ik me af hoe die 25 nuttige paarden posts werken ik heb er alles over gelezen maar ik vind het vervelend dat ik het nog niet helemaal snap ik zou graag in de kudde willen maar ik was naar de informatieve topics gegaan en dacht van daar ga ik iets nuttigs posten van wat ik ervan weet maar ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen heeft iemand tips??

Vriendelijke groet fleur

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 00:02

Gebruik bijv. de zoekfunctie rechts bovenaan. Dit is al het zoveelste topic over de 25 berichten.Volgens mij komt er minimaal 1x per maand zo'n topic. Lees er eentje door en je hebt je antwoord. Zo heel moeilijk is het toch niet als je paardengek bent? En anders lees je de HELP even, ook daar staat in hoe het werkt.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 00:28

Fohadie: dat mag wel wat vriendelijker. Zo helder en duidelijk is bokt niet als je hier net bent. ( en het staat je vrij om een topic met een titel als deze niet te lezen....)

Fleurhorses: ik snap het best dat het soms lastig is, zeker als je het gevoel hebt dat het misschien niet zo nuttig is wat je te zeggen hebt. Maar een compliment geven aan iemand, of als je een vraag hebt over iets binnen dat topic, dan kan dat gewoon ook.
Niet dan echt je eigen probleem rondom een paard in dat topic zetten ( dat wordt meestal niet gewaardeerd, daar moet je dan gewoon een eigen topic voor aanmaken) , maar bijvoorbeeld een vraag ter verduidelijking van iets wat de TS (Topic Starter) schrijft kan gewoon.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 00:56

Wat ik in het begin deed is bijv bij HAW ( horses at Work) lezen wat anderen zeiden en dit ook zeggen maar dan met andere woorden. Dit deed ik ook bij medisch maar daar een stuk minder.
Zo kom je snel aan de 25 nuttige Posts en zeg je niet snel iets verkeerds.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 09:26

Punz schreef:
Fohadie: dat mag wel wat vriendelijker. Zo helder en duidelijk is bokt niet als je hier net bent. ( en het staat je vrij om een topic met een titel als deze niet te lezen....)

Fleurhorses: ik snap het best dat het soms lastig is, zeker als je het gevoel hebt dat het misschien niet zo nuttig is wat je te zeggen hebt. Maar een compliment geven aan iemand, of als je een vraag hebt over iets binnen dat topic, dan kan dat gewoon ook.
Niet dan echt je eigen probleem rondom een paard in dat topic zetten ( dat wordt meestal niet gewaardeerd, daar moet je dan gewoon een eigen topic voor aanmaken) , maar bijvoorbeeld een vraag ter verduidelijking van iets wat de TS (Topic Starter) schrijft kan gewoon.

Ik word gewoon een beetje moe van dit soort topics, haast eke maand is hrt wel raak. En ja, ik vind Bokt echt overduidelijk, ook voor nieuwe mensen. Het is zelfs laatst nog duidelijker gemaakt in de HELP. Bovendien heeft elk forum een zoekfunctie .. Maar je hebt gelijk, ik hoef het niet te lezen. Zal het topic ontstippen.

aerdenhout1

Re: 25 nuttige paarden posts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 10:18

Allereerst welkom op bokt Fleur.
Die 25 nuttige tips heb je zo bij elkaar als paarden gek. Je moet het ook een beetje met een korreltje zout nemen die nuttige berichten. Als je b.v iets zegt als.... iets rechterop gaan zitten bij h.a.w is dat al goed.
Gewoon lekker aan de slag met Bokt en dan zal je zien dat je ze zo bij elkaar hebt.
Heel veel plezier op ons gezellige forum! :Y) :Y) :Y)

fleurhorses1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-17 15:38

heel erg bedankt allemaal het is helemaal duidelijk

Nadia
Oppermuts

Re: 25 nuttige paarden posts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 22:44

Welkom op Bokt!
In de Bokt Help staat het antwoord op je vraag, namelijk hier http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F
Als er andere dingen niet duidelijk zijn, dan kan je veel vinden via de zoekfunctie en anders kan je een privé bericht sturen naar een moderator. Moderators zijn gebruikers met een groene naam,