Sinds kort gaat mijn pagina automatisch helemaal naar onder als ik een topic aanklik. Hij laat dan het eerste ongelezen bericht even zien en knalt na 2 seconden direct helemaal naar onder naar wie online is.
Ik heb dit probleem als ik vanuit Eigen berichten naar een topic ga, maar ook vanuit de topiclijsten zelf of naar de volgende pagina in een topic ga. Ik gebruik een iPhone 6S, met safari. Cookies verwijderen en dergelijke heeft helaas niks geholpen.
Is er toevallig een magische oplossing voor dit probleem?
En je hebt dit puur en alleen als je een topic bekijkt op Bokt? Niet op andere sites? Niet op andere pagina's op Bokt?
Raar dit
MarJon
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-17 20:22
Nee, echt alleen als ik in topics kijk en alleen op Bokt. Ik had er geen last van tot vanochtend dus. Het zou wel fijn zijn als het probleem net zo spontaan weet verdween, haha
Edit: ik zie net dat het op de voorpagina ook gebeurt. Dus bij het bekijken van topics en bij het openen van de voorpagina.
Nou mijne doet het ook ineens en vanmorgen nog niet. Ook de startpagina doet het,irritant zeg.
MacavityL
Geplaatst: 26-02-17 14:32
Ik merk dat het nu ook gebeurt op bijv Marktplaats, dus zal waarschijnlijk aan mn telefoon liggen. Zal bovenstaande tip van webgeschiedenis wissen eens proberen..
/edit: werkt inderdaad, nu geen problemen meer!
Corelli
Geplaatst: 28-02-17 18:39
cinniz123 schreef:
Nou mijne doet het ook ineens en vanmorgen nog niet. Ook de startpagina doet het,irritant zeg.