[TECH] Pb problemen en uitloggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sandorra

[TECH] Pb problemen en uitloggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-17 11:43

Hoi

Zijn er meer mensen die last hebben van pb problemen?

Soms heb ik pb maar geen envelopje of een 1 erbij staan. Soms staat er dat ik pb heb dus een 1 erbij maar heb ik geen nieuwe pb als ik kijk.

Ook heb ik altijd automatisch inloggen aanstaan en toch moet ik soms opnieuw inloggen meer mensen deze problemen?
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 01-02-17 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 21:32

Allereerst; ik heb een 'tag' ([TECH]) toegevoegd aan je titel, sinds vandaag gaan we hiermee werken op FZ om de overzichtelijkheid te vergroten tussen technische vragen en andere topics! :)

Heb je altijd last van deze problemen, of alleen af en toe? Heb je het bijv. als je Bokt meerdere keren geopend hebt staan (dus: op meer dan één tabblad van je webbrowser) of ook als je één scherm open hebt?

En als er geen PB blijkt te zijn, kan het dan toevallig zijn dat je een melding hebt dat de verzonden PB verwijderd is? Een PB die al verzonden is blijft namelijk in iemands 'outbox' staan, totdat jij je postvak geopend hebt. Als de andere gebruiker voor die tijd de PB weer verwijderd heeft, dan krijg jij daarvan wel een melding (zo'n 1-tje dus) maar in je inbox heb je dan alleen een melding staan dat de PB verwijderd is, en die zou je over het hoofd kunnen zien.