Wie bekijkt een foto topic en.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wie reageert wel of niet op een bekeken topic?

Ik reageer altijd
2 (0%)
Ik reageer soms wel
174 (44%)
Ik reageer soms niet
13 (3%)
Ik reageer nooit
198 (51%)

Totaal aantal stemmen: 387


Eunomia

Berichten: 7957
Geregistreerd: 29-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 23:36

Dat ligt er denk ik maar net aan met welke intentie je een topic opent. Sommige mensen zullen een topic openen met de intentie zoveel mogelijk reacties te verzamelen terwijl anderen gewoon graag iets willen laten zien. Persoonlijk zou ik het leuker vinden als drie mensen de moeite nemen een leuke, persoonlijke reactie te plaatsen dan dat ik 20x "leuk paard" onder m'n foto's krijg.

KittyDylan

Berichten: 8897
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 23:39

Nuray schreef:
Dat ligt er denk ik maar net aan met welke intentie je een topic opent. Sommige mensen zullen een topic openen met de intentie zoveel mogelijk reacties te verzamelen terwijl anderen gewoon graag iets willen laten zien. Persoonlijk zou ik het leuker vinden als drie mensen de moeite nemen een leuke, persoonlijke reactie te plaatsen dan dat ik 20x "leuk paard" onder m'n foto's krijg.

Ik ben zo een die graag foto's deelt, en ik krijg ook niet veel reacties :D Maar dat maakt het me er niet minder leuk op haha

Lumi

Berichten: 4439
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Wie bekijkt een foto topic en.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 23:41

Op een fototopic reageer ik altijd, iedereen wil graag horen hij knap zijn of haar pony is :D

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 23:47

Ik reageer bijna nooit. Enkele uitzonderingen. Ik heb toch wel alle topic's van de afgelopen maanden gezien bij Horses at Work en Rijden in the picture. Andere kijk ik zelden. Vind het niet zo boeiend om paarden in de wei te zien of weer een "pro" photoshoot.
Soms is het wel sneu als je ziet dat niemand reageert en het topic weg zakt maar ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen.
Alleen leuk paard heb je ook weinig aan. En echt rijtechnisch commentaar doe ik liever niet. En als het niet in mijn straatje past kan je beter je mond houden. Het heeft zo z'n voor en nadelen weinig reageren. Weet niet of het aan mij ligt maar volgens mij zijn er de afgelopen maanden geen "rel"topics geweest. Anders was het toch regelmatig wel een rijtopic waarbij iedereen de TS zo hard mogelijk onderuit wilde schoppen. Als er 1 over de dam is kwamen ze ineens met z'n alle aangestormd.

Jessix

Berichten: 16451
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 00:01

Als ik er geen mening over heb dan geef ik ook geen commentaar. En in het geval van foto topics vind ik niet alles even leuk... En om nou te zeggen wat een stomme foto's... :o ;)

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Wie bekijkt een foto topic en.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 00:09

Ik ben meestal lui :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 00:11

Ik ben juist erg blij met alle commentaren op mijn foto's! Zowel positief als negatief, ik hoor graag verschillende meningen en ook kritiek is welkom. Ik heb gister voor het eerst sinds jaren weer een foto-topic geopend, en de hoeveelheid reacties valt me toch wel tegen.. ik heb het idee dat dat vroeger een stuk meer was -O-

Telpeva

Berichten: 14749
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 00:15

Ik reageer zelden tot nooit, eigenlijk alleen wanneer een dier mij heel erg aanspreekt en dat is de afgelopen jaren niet zo vaak voor gekomen.

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 00:17

Ook ik ben vaak te lui, maar ik zou het eigenlijk wel vaker moeten doen :o als foto's of paarden er voor mij echt uitspringen reageer ik wel, maar als het een beetje standaard foto's zijn eigenlijk nooit. HAW reageer ik bijv al nooit, want ondanks dat ik sommige dingen heus wel zie, vind ik mezelf niet goed genoeg rijden om anderen van feedback te voorzien :o

kobuss1

Berichten: 751
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Colijnsplaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-17 12:05

NienkeV1994 schreef:
Ook ik ben vaak te lui, maar ik zou het eigenlijk wel vaker moeten doen :o als foto's of paarden er voor mij echt uitspringen reageer ik wel, maar als het een beetje standaard foto's zijn eigenlijk nooit. HAW reageer ik bijv al nooit, want ondanks dat ik sommige dingen heus wel zie, vind ik mezelf niet goed genoeg rijden om anderen van feedback te voorzien :o

Ja, wat je zegt, bij HAW reageer ik ook niet omdat ik vind dat mijn rijkunst t vaak niet eens halen bij degene die het topic heeft gemaakt.

Lienie_F schreef:
Op een fototopic reageer ik altijd, iedereen wil graag horen hij knap zijn of haar pony is :D

Ja dat denk ik toch ook ja!

Shanna schreef:
Ik ben juist erg blij met alle commentaren op mijn foto's! Zowel positief als negatief, ik hoor graag verschillende meningen en ook kritiek is welkom. Ik heb gister voor het eerst sinds jaren weer een foto-topic geopend, en de hoeveelheid reacties valt me toch wel tegen.. ik heb het idee dat dat vroeger een stuk meer was -O-

K heb even gespiekt in jouw topic en ook een kleine reactie achtergelaten :P

furioso

Berichten: 1466
Geregistreerd: 21-05-11
Woonplaats: Puurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 12:13

Ik bekijk vrij veel itp topics en reageer eigelijk ook veel te weinig.. ga dit wel proberen meer te doen ! Het is inderdaad niet fijn als je weinig of geen reacties krijgt.. heb ik ook gehad bv bij mijn een jaar lang in the picture terwijl het wel veel variatie was denk ik :+

EvelijnS

Berichten: 17537
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 12:20

Ik heb dit topic van LZP naar FZ verplaatst omdat het over het forum zelf gaat.

Captain

Berichten: 21399
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wie bekijkt een foto topic en.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 12:24

Ik probeer wel te reageren als een topic me echt aanspreekt, dat kan zijn door iets wat me opvalt, iets wat ik me afvraag of als de TS bijvoorbeeld erg enthousiast is en de foto's van goede kwaliteit zijn. Merk wel dat reacties inderdaad steeds minder worden en dat is wel heel erg jammer want dat is uiteindelijk waar je een topic voor opent. :)

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 12:24

Jessix schreef:
Als ik er geen mening over heb dan geef ik ook geen commentaar. En in het geval van foto topics vind ik niet alles even leuk... En om nou te zeggen wat een stomme foto's... :o ;)

hier net zo.

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Re: Wie bekijkt een foto topic en.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 12:30

Ook een van de redenen dat ik zelf geen topics met foto's open, omdat er tegenwoordig niet veel op gereageerd wordt. En eerlijk? Je wordt ook echt dood gegooid met mooie foto's dat er voor mij niks meer echt uit springt. De topics waar ik op reageer zijn juist vaak topics met foto's van mobiele telefoon kwaliteit omdat een gebeurtenis zo leuk is en er geen prof fotograaf aanwezig was :)

Malenka

Berichten: 7579
Geregistreerd: 04-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 12:32

Ik reageer soms. Vooral omdat ik in het verleden hen gemerkt dat mijn kritische reacties vaak niet gewaardeerd worden. Ik heb geen zin om ze heel erg af te zwakken en heb niet de behoefte om mijn energie te verspillen aan het uitleggen en verdedigen van mijn reactie. Het is van mij uit nooit kwaad en enkel opbouwend bedoeld. Maar sommige mensen willen ook dat gewoon niet. En helaas is dat niet te zien aan de meeste post.

tengeltje11
Berichten: 7145
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 12:33

hog,hier nog anders eigenlijk.
zelf heb ik amper foto's van mijn paarden.
ik hou de paarden voor mezelf en heb/zoek daar totaal geen bevestiging voor als 'ooo' en 'aaa'.
het kan mij echt worst wezen wat anderen ervan denken.

dus waarom moet je dan zinloze foto topics plaatsen met paarden in een wei?
als je geen band hebt met die foto's,zegt je dat toch niets?

rij-technische topics met mensen die tips willen en ook echt openstaan voor opbouwende commentaar is anders,maar al de topics met weinig bijzondere foto's van paarden in de wei en paarden met jezelf en paarden in de stal en god-weet-wat-allemaal.
wat moet een vreemde daarop zeggen?er valt daar weinig over te denken gewoon.

tuurlijk schieten er eens topics uit met echt prachtige plaatjes.
daar kan ik dan wel eens op reageren,en die verdienen het ook op een topic te krijgen,maar als de rest zegt me echt niets(en zo denken er wel meer mensen over denk ik)
hou die foto's toch gewoon voor jezelf denk ik dan....

MelanieB

Berichten: 25870
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 12:34

Ik maak ook zelden nog topics, tenzij bijzonder of jaar overzicht.
Voor mennen staan ze in een apart topic waar geen hond zowat meer kijkt en dus reageert.
Maar vind voor mezelf nog wel leuk om terug te kijken en leuk dan de reacties te zien van mensen die van elk topic dat je opent genieten.

Kijk zelf ook niet zo vaak meer foto topics, altijd wel gedaan.

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 12:40

Meestal wel,
Als ik het niet doe, is dat omdat ik of kritiek heb op bepaalde dingen maar die zijn totaal niet ter zake doende. :+
Of omdat ik er niks mee heb.

Hoppit

Berichten: 1865
Geregistreerd: 23-03-10
Woonplaats: Leersum <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 12:44

Ik ben vnl een meelezer.
Als het echt supergave foto's zijn of er zit een lief emoverhaal aan vast wil 'k nog wel eens reageren.
Als TS een half uur na de originele post 'niemand?' post, dan is ie zo snel weggeklikt dat er niet eens tijd is om te reageren al zou ik de foto's leuk vinden.
Als ik er een negatief commentaar op heb, dan reageer ik bijna nooit, 'arguing on the internet...'

Mariett

Berichten: 4432
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 13:09

tengeltje11 schreef:
hog,hier nog anders eigenlijk.
zelf heb ik amper foto's van mijn paarden.
ik hou de paarden voor mezelf en heb/zoek daar totaal geen bevestiging voor als 'ooo' en 'aaa'.
het kan mij echt worst wezen wat anderen ervan denken.

dus waarom moet je dan zinloze foto topics plaatsen met paarden in een wei?
als je geen band hebt met die foto's,zegt je dat toch niets?

rij-technische topics met mensen die tips willen en ook echt openstaan voor opbouwende commentaar is anders,maar al de topics met weinig bijzondere foto's van paarden in de wei en paarden met jezelf en paarden in de stal en god-weet-wat-allemaal.
wat moet een vreemde daarop zeggen?er valt daar weinig over te denken gewoon.

tuurlijk schieten er eens topics uit met echt prachtige plaatjes.
daar kan ik dan wel eens op reageren,en die verdienen het ook op een topic te krijgen,maar als de rest zegt me echt niets(en zo denken er wel meer mensen over denk ik)
hou die foto's toch gewoon voor jezelf denk ik dan....


Maar, je kan toch blij voor iemand zijn? Dat het goed gaat, dat het paard er goed uit ziet..?

Ik maak fototopics omdat ik trots op mijn paardje ben, en ik laat haar graag zien. En ik vind het leuk voor de mensen die mijn een piepklein beetje kennen (aangezien ik natuurlijk geen bekende bokker ben), dat zij mijn fotografie zien veranderen/verbeteren.

Maar ik moet ook meer gaan reageren, want ik geniet soms écht heel erg van sommige topics en dan heb ik domweg geen zin om even een leuke reactie te plaatsen. Terwijl ik het zelf wel weer heel erg waardeer als iemand dat bij mij doet.. gek eigenlijk.

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Wie bekijkt een foto topic en.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 13:13

Ook ik ben vooral lui (wilde de reactie nu ook al weer bijna laten haha :+ ). Nu open ik vooral topics waarin ik al actief ben (HK), maar bij andere topics reageer ik alleen als ik wat nuttigs toe te voegen heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 13:26

Ik reageer soms!
En er zijn twee redenen waarom ik kan reageren:

1. Het topic spreekt me echt aan.
2. Het topic komt voorbij en heeft nog geen of heel weinig reacties en zakt weg. Terwijl de ts niet zo bekend is en het vast erg leuk vind als iemand zegt 'leuke hond', 'wat een sprekend hoofd zit er op je pony', 'foto 3 vind ik echt het mooiste' etc! Dat er dus iemand is die het plaatsen van de foto's waardeert.

xChanelx
Berichten: 1924
Geregistreerd: 05-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 13:28

Ik vind bij Rijden ITP het lastig om te reageren, omdat je geen rijtechnisch tips kan geven en ik vraag me af waarom je daar alleen je foto's zou delen.

En nu bekijk ik bijvoorbeeld alle sneeuwtopics, maar reageer ik bij (bijna) niemand. Leuk om te zien, maar ik ga geen "leuke foto's" plaatsen, alleen om een reactie te plaatsen.

Fototechnisch heb ik er geen verstand van, dus daar kan ik ook niks over zeggen.

Ik kan me wel voorstellen dat het jammer is om weinig reacties te krijgen, maar dat heeft er soms ook mee te maken dat het heel simpele foto's zijn. Gewoon paarden in de wei? Tsja.. wat moet je daar dan over zeggen?
Of de zoveelste standaard fotoshoot?

ImLucky

Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Re: Wie bekijkt een foto topic en.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 13:59

ik kijk meestal ITP toppics zonder te reageren, best stom eigenlijk want als ik zelf een ITP topic open vind ik ergens wel jammer als ik maar 2 reacties krijg. tegelijk geven reacties op ITP topics geen toegevoegde waarden.
ik mis daar toch echt de 'like' knop, of aantal vieuws ofzo