Hoi, ik en Gerrit stellen ons graag even voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jiildou23

Hoi, ik en Gerrit stellen ons graag even voor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 23:53

Hoi allemaal,

Het werd wel eens tijd om mezelf en mijn viervoeter voor te stellen. Ik ben Jildou, 23 jaar en woonachtig in Veenhuizen. Afgestudeerd van de Hogere Hotelschool in Leeuwarden, werk in een Italiaans restaurant in Assen. Ik zat voor het eerst op de paardenrug toen ik nog geen 1 jaar was, maar mijn 'ponyloopbaan' begon toen ik zeven was op de ruggen van Shetlanders. Toen ik 11 was kwam mijn eerste pony Moonlight bij ons te staan. Moonlight was een Welsh/New Forest pony en de grootste dondersteen ooit. Op hem leerde ik vallen en weer opstaan. Ja, echt heel erg letterlijk vallen. Helaas groeide ik en op mijn 15e maakte ik de overstap naar Verona. Hier reed ik op tot mijn 18e toen school roet in het eten gooide. Maar sinds augustus 2016 staat er een nieuwe viervoeter op stal namelijk Garito. Een Andalusier van de Spaanse Staatsstoeterij Hierro del Bocado in Sevilla. Meneer heeft een hele rijke geschiedenis en nu is hij dikke vrienden met Verona en rij ik hem onder zadel. We moeten nog onwijs aan elkaar wennen, maar het gaat steeds beter. Hij had lange tijd stil gestaan bij de vorige eigenaar en ik had ook lang niet meer op een paardenrug gezeten. Maar ik heb mijn oude liefde terug gevonden en gelukkiger met Garito dan ooit. Verona staat gelukkig nog steeds bij ons thuis en in april dit jaar verwacht ze haar eerste veulentje. Dat vind ik echt heel spannend!

Bedankt voor het lezen!
Laatst bijgewerkt door Jiildou23 op 08-01-17 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Ciara_Lady

Re: Hoi, ik en Gerrit stellen ons graag even voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 23:54

de foto's doen het niet :o :o :D

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 23:56

Er ging wat mis met de foto's denk ik ..
Welkom!

Jiildou23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-17 00:00

Nieuw hé ;) Nog niet helemaal door dat het gepost was. Maaaarr:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding