Scrollbalk bijna onzichtbaar

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sokje_6
Berichten: 3934
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Scrollbalk bijna onzichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 18:15

Hoi,

Ik zie op Bokt mobiel bijna nooit een scrollbalk (zelfde kleur als achtergrond?), ik heb dus geen idee waar ergens ik op de pagina zit en of ik naar boven of onder moet scrollen voor de 'actieve onderwerpen' knop :P

Geen wereldschokkend probleem, niet zo naar (want er is altijd nog een terug knop) maar ik vroeg me af of meerdere mensen dit hebben of dat het aan mijn browser ligt. Anders ga ik daar even mee knutselen.

Anoniem

Re: Scrollbalk bijna onzichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:43

Welke mobiel heb je?
Ik heb een Samsung en zie een heel erg licht grijs balkje aan de zijkant zodra ik begin met scrollen namelijk, die is niet elke keer zichtbaar. (Ik gebruik Chrome trouwens)

Sokje_6
Berichten: 3934
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Re: Scrollbalk bijna onzichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 18:45

Ja, hij is inderdaad heel lichtgrijs, maar dat is de achtergrond op dat stukje ook, bijna dezelfde kleur.

Hier een Microsoft Lumia, Edge als browser.

Anoniem

Re: Scrollbalk bijna onzichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:48

Trouwens, de actieve onderwerpen knop zit zowel boven als onderaan :D (Kwam ik laatst ook achter :+ := )

Ik kan er helaas niet zoveel aan doen, geen idee of dit iets is van Bokt of dat het gewoon aan je mobiel zelf ligt.

Sokje_6
Berichten: 3934
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Re: Scrollbalk bijna onzichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 20:04

Dat helpt, maar ik heb het geluk altijd de verkeerde scrollkant te kiezen :+ Ben ik blijkbaar bijna beneden, dan scroll ik net omhoog en andersom.

Maakt niet uit, bedankt voor je hulp :)