Oke, laat ik dit toch maar even doen

Gewoon omdat het wel leuk is ^^
Ik ben dus ook nieuw (hoewel ik voorafgaand hier wel eens iets gelezen heb of iets gevonden heb maar nu heb ik me ook echt aangemeld)
Mijn naam is Nienke, ik ben 19 jaar oud en woon in Finsterwolde (dat ligt ergens in Groningen)
Op het moment zit ik op stage en doe ik een opleiding in Mediavormgeving (Grafisch) op niveau 4 en deze opleiding kan ik dit jaar afronden. Dan ga ik denk ik gewoon aan het werk en misschien dat ik er nog een HBO opleiding bij ga doen online, maar dat weet ik nog niet zeker.
Natuurlijk ben ik ook een paardenmeisje, ik denk dat de meeste dat hier wel zijn neem ik aan? (of jongens)
Maar nu moet ik jullie helaas wel teleur stellen, een eigen paard heb ik niet maar dat is wel een droom voor later. Het is alleen jammer genoeg niet zo dat ik geblessed ben met ouders die zoveel geld hebben dus daarom, maar dat maakt niets uit, misschien lukt het mij later wel :]
Wel heb ik jarenlang ervaring met paarden. Ik ben ooit begonnen met privélessen van een vrouw die wedstrijden deed en toen heb ik leren rijden op een behoorlijk pittige voskleurige D-Pony (meer hierover staat ook op mijn profiel in mijn paardenbeschijving)
Ik heb een aantal jaar toen ook een dipje gehad omdat ineens al mijn favoriete paarden verkocht werden en ik was nog jong dus toen wilde ik gelijk ook niet meer verder. Maar toen ook na een aantal jaren kon ik het ook niet langer meer laten liggen, het is gewoon te leuk.
De laatste jaren heb ik ook een paar verzorgpony's gehad (meer daarover ook in mijn profiel) en nu nog steeds de bruine New Forest Pony van mijn buurmeisje, alleen heb ik deze nu even een tijdje niet gezien vanwege een verhuizing door problemen, maar als het goed is komt ze binnenkort weer dichterbij staan op een stal en kan ik gewoon weer met haar mee.
En hier laat ik het even bij maar als jullie vragen heb dat beantwoord ik die graag

dus vraag maar raak
Daarbij heb ik ook nog een eigen Youtube Kanaal! Ik heb nog niet zoveel video's en ik heb de laatste tijd een beetje druk gehad en doordat wat veranderingen niet veel filmmateriaal kunnen verzamelen maar dit gaat de komende tijd hopelijk weer goed komen! ^^
https://www.youtube.com/channel/UCN7NoX ... wTj7H2qPNA
Hieronder ook wat video's
Over de video's: De bruine pony is een New Forest Pony (Saphira) en zij is van mijn buurmeisje en de grijze is een arabier van de zus van een vriendin van mij (en aangezien haar zus nu studeert in België zorgt zij doordeweeks voor Sjaffie