Ik vind bokt een creepy forum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PascaLeusink

Ik vind bokt een creepy forum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-16 15:13

Hoi lezers van Bokt

Na een paar dagen nadenken en twee gesloten topics ben ik tot de volgende conclusie gekomen.

Bokt is een tamelijk creepy forum waar mannen niks te zeggen of in te brengen hebben. Niet in de discussie, niet als topic starter, op geen enkele zinvolle manier.

Wat ik allemaal zoal naar m'n hoofd gekregen heb: Dat ik een relnicht zou zijn, dat ik creepy was, dat ik een psychiatrische ziekte zou hebben, dat ik seksgeobsedeerd zou zijn, dat ik in de belevingswereld van een kind van 10 zou zitten, dat ik een hond was, dat ik een verstandelijke beperking had, dat ik (totaal zelfs!) niet serieus was, dat het niks wordt met mij, dat ik een beetje vreemd was, dat mensen meteen de politie zouden bellen als ik zou gaan rondfietsen op zoek naar een verzorgpony, dat ik opmerkelijk was, aan een stuk door sorry, sorry, sorry, sorry, dat ik mensen kwetste, sarcasme, dat mijn ideeen totaal niet realistisch waren, of ik pillen ophad, of er wat met me aan de hand was, mensen die over de grond rolde van het lachen, zinloze beledigingen, dat iemand het bijzonder vond dat er nog iemand serieus reageerde, dat ik gek was, dat mijn topics (kansloze, ook nog!) seksverhaaltjes waren, dat mensen dood gingen van het lachen, dat ik naief zou zijn, en dat was het wel zo "ongeveer".

En vervolgens werden mijn topics gesloten voor overleg, waar ik vervolgens niets van hoorde.

What the hell is er aan hand met/op dit forum?
Nog nooit een programmeur gezien?

Dit wilde ik ff kwijt, aangezien de moderators ook aan de kant stonden van deze rellers.

Het grootste paardenforum ter wereld misschien, maar wel het grootste creepy paardenforum als je het mij vraagt.

Bye bye, Bokt!

Supervixen

Re: Ik vind bokt een creepy forum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:14

Doeg!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:15

Supervixen schreef:
Doeg!

:')

Er zijn meerdere op mannen op bokt hoor, heb nog nooit gezien of gehoord dat zulke dingen gebeuren, misschien maakte je je het er zelf na? ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:16

Apart. Op FOK! zijn je topics ook gesloten. Zou het misschien toch aan jou liggen?

PascaLeusink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-16 15:18

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:19

PascaLeusink schreef:
_San87_ schreef:
Apart. Op FOK! zijn je topics ook gesloten. Zou het misschien toch aan jou liggen?

Nee, hoor.
http://forum.fok.nl/topic/2344363

Op 1 na dan :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:21

Zulke dingen zijn nog nooit tegen mijn man gezegd en hij is ook actief op Bokt. :)

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:23

Zit hier toch al een paar jaar, en kan me niet herinneren dat ik hier ook "last" van gehad heb.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:23

Dan verlaat je bokt toch.
Als je het niet leuk vindt.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:24

Ik moest echt even terug lezen naar dit topic en echt ik heb nog nooit zoiets gezien. := :Y)

Mannen genoeg hier trouwens, van veel bokkers weten de meeste niet eens wat het is man of vrouw tenzij ze dat zelf vermelden.

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:25

Tsja, als dat allemaal tegen jou gezegd is binnen enkele dagen (en blijkbaar niet alleen op dit forum) zul je je toch moeten afvragen hoe dat dan komt. De manier waarop je iets schrijft kan heel bepalend zijn.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:27

Ik zit hier nou vier jaar. Nooit ofte nimmer last gehad van mijn geslacht. Wel eens narigheid met andere bokkers, maar wie niet...

Gezien de verongelijkte toon van deze post heb jij of een minderwaardigheidscomplex, of chronisch problemen in online gemeenschappen. Voor dat laatste is een woord: een trol. Je topics lijken (let wel: lijken) bedoeld om zo snel mogelijk 25 berichten in de nuttige paardenfora te krijgen om dan ergens in een offtopic-onderwerp te kunnen posten. Dat is waarschijnlijk de reden dat ze werden gesloten voor overleg: wie is deze Pascal Leusink en wat voor bedoelingen heeft hij? Je verleden op Fok (toch bepaald geen forum waar niks mag) werkt ook niet echt in je voordeel.

Mocht je toch te goeder trouw zijn, dan zou ik eerst eens offline de paardenwereld in duiken. Zoals je al werd aangeraden: ga eens leren paardrijden op een manege. Dan kun je er ook achter komen waarom mensen het gek vinden als een man van 32 een verzorgpony wil. Als je de paardenwereld een beetje kent, vind je Bokt misschien wat minder eng.
Laatst bijgewerkt door musiqolog op 11-12-16 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:27

De mannen die ik actie op Bokt zie worden juist erg gewaardeerd! :j

Misschien dat het niet aan Bokt ligt, maar aan jezelf? Dat zou ook een optie kunnen zijn.

Edit: Ik vraag me serieus wel heel erg af hoe oud TS is (of zich voordoet), iemand een idee? :+
Laatst bijgewerkt door Danielleeee_ op 11-12-16 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:30

Ah jongens, dit is gewoon een trol.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:37

Of iemand met een laagbegaafdheid die zich lastig online kan uitdrukken. Je weet het nooit.

DubbelD1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:41

PascaLeusink schreef:
Hoi lezers van Bokt

Na een paar dagen nadenken en twee gesloten topics ben ik tot de volgende conclusie gekomen.

Bokt is een tamelijk creepy forum waar mannen niks te zeggen of in te brengen hebben. Niet in de discussie, niet als topic starter, op geen enkele zinvolle manier.

Wat ik allemaal zoal naar m'n hoofd gekregen heb: Dat ik een relnicht zou zijn, dat ik creepy was, dat ik een psychiatrische ziekte zou hebben, dat ik seksgeobsedeerd zou zijn, dat ik in de belevingswereld van een kind van 10 zou zitten, dat ik een hond was, dat ik een verstandelijke beperking had, dat ik (totaal zelfs!) niet serieus was, dat het niks wordt met mij, dat ik een beetje vreemd was, dat mensen meteen de politie zouden bellen als ik zou gaan rondfietsen op zoek naar een verzorgpony, dat ik opmerkelijk was, aan een stuk door sorry, sorry, sorry, sorry, dat ik mensen kwetste, sarcasme, dat mijn ideeen totaal niet realistisch waren, of ik pillen ophad, of er wat met me aan de hand was, mensen die over de grond rolde van het lachen, zinloze beledigingen, dat iemand het bijzonder vond dat er nog iemand serieus reageerde, dat ik gek was, dat mijn topics (kansloze, ook nog!) seksverhaaltjes waren, dat mensen dood gingen van het lachen, dat ik naief zou zijn, en dat was het wel zo "ongeveer".

En vervolgens werden mijn topics gesloten voor overleg, waar ik vervolgens niets van hoorde.

What the hell is er aan hand met/op dit forum?
Nog nooit een programmeur gezien?

Dit wilde ik ff kwijt, aangezien de moderators ook aan de kant stonden van deze rellers.

Het grootste paardenforum ter wereld misschien, maar wel het grootste creepy paardenforum als je het mij vraagt.

Bye bye, Bokt!

Rustig aan he!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:42

Ik heb in ieder geval gelachen TS :+ Thanks en doei! :evaw:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:43

Nachtlampje schreef:
Of iemand met een laagbegaafdheid die zich lastig online kan uitdrukken. Je weet het nooit.

True. Hoewel hij op FOK! heel goed kon uitleggen waarom hij zich een meisje voelt.

DubbelD1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:43

Heb me wel vermaakt met alles wat gepost is.

DubbelD1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:46

Seven schreef:
Ik moest echt even terug lezen naar dit topic en echt ik heb nog nooit zoiets gezien. := :Y)

Mannen genoeg hier trouwens, van veel bokkers weten de meeste niet eens wat het is man of vrouw tenzij ze dat zelf vermelden.

Klopt! Ik ben er ook een maar als je je naar je leeftijd gedraagt dan maakt het niks uit.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:57

Veel plezier op de volgende site :D

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:58

Ja jonge je weet, met vrouwen in de buurt heb je niks te zeggen. *D

Grapje, ik zou maar eens gaan nadenken hoe dat kan.
Inderdaad misschien ligt het aan je zelf dat je dingen op een verkeerde manier zegt wat je eigenlijk niet zo bedoeld.
Succes!@

PS, ik heb je vorige topic gelezen. Snap waarom er een slotje is opgekomen.
Volgens mij zit je op de verkeerde site.
Laatst bijgewerkt door Birdie60 op 11-12-16 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 16:01

Mooi verhaal, lekker kort ook

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 16:02

Man of vrouw maakt niet... Als een vrouw van 32 dezelfde dingen geplaatst had, had ze dezelfde commentaar gekregen.
Het is en blijft een paardenforum, als je niks nuttigs te zeggen hebt dan ga je commentaar krijgen...

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 16:07

Kabayo schreef:
Mooi verhaal, lekker kort ook

Vond het nog best lang voor een man :+