Nog wat feedback

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PascaLeusink
Berichten: 35
Geregistreerd: 08-12-16

Nog wat feedback

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 17:21

Het vorige topic waarin ik klaagde over het moderatorbedeid werd gesloten voor ik er op kon reageren.
De meeste reacties maakten het alleen maar erger.

Om er even op in te gaan (aangezien de moderators nog steeds aan de kant van de trollers stonden):

seksuele praatjes: Die werden niet door mij gevoerd maar door enkele vrouwen. In geen enkel topic, noch via PM. Dat dit idee toch wordt gepropageerd vind ik heel vervelend.

Dat ik anders dan 'normaal' zou zijn is ook nonsens. Bovendien heb ik een uitstekende start gemaakt op dit forum (en ik zou graag zien dat de twee topics die gesloten zijn voor overleg weer open gaan). Dus wat Apple zegt is gewoon niet waar. Dat dit idee nu dreigt te verspeiden ligt aan jullie moderators, en dus aan bokt, en dat is onrecht en daar moeten jullie wat aan doen.

Wat voor bedoelingen is heb: Precies zoals ik bescheef in mijn openingsposts, niet meer en niet minder. Er is ook niks mis met mijn verleden op Fok zoals iemand probeerde te suggereren.

En nog wat: iemand die suggereerde dat ik een trol was in m'n laatste topic. Dit slaat echt nergens op.

Een suggestie: hoor de mensen aan en sluit dit topic niet, zodat ik morgen wellicht een korte reactie kan geven.

groeten,
de hardcore cyberneticist.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Nog wat feedback

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 17:22

Je andere topic is niet voor niks gesloten ;)

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Nog wat feedback

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 17:36

Slotje voor overleg.

Anoniem

Re: Nog wat feedback

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 18:47

Moderatoropmerking:
Bij deze plaats ik hier een definitief slotje. Het topic is op deze manier niet toegestaan en het vorige topic is niet zonder reden gesloten.