Foei aanpassen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Foei aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 22:37

Hi,

Ik heb een tijdje wat mensen in mijn Foeis gehad, maar dat diegene juist nog duidelijker in een topic verscheen (door de melding dat het een Foei is) irriteerde me mateloos. Dus heb ik ze maar weer verwijderd.

Ik snap dat dat zo staat zodat je het terug kan lezen als er toch gaten in een topic vallen door een Foei bericht wat niet weergegeven is, maar is er geen manier om een optie aan te vinken waarin je zo'n bericht helemaal niet meer ziet?

Dus zoals het nu is, plus extra optie.

zonnebloem18

Re: Foei aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 23:34

Op dit moment is dat nog geen optie, er zal nog wel gekeken worden naar welke mogelijkheden we nog kunnen bieden rondom de foeis en vrienden. Dat staat op de to do list, maar er zijn op dit moment urgentere zaken.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 23:57

Oeh, ik ben voorstander ervan voor in de toekomst. Ik heb het ooit ook eens gedaan, maar ik werd uiteindelijk nog nieuwsgieriger naar wat diegene getypt had :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 00:41

Tigress schreef:
Oeh, ik ben voorstander ervan voor in de toekomst. Ik heb het ooit ook eens gedaan, maar ik werd uiteindelijk nog nieuwsgieriger naar wat diegene getypt had :')

Dit dus. En geirriteerd want ik wil diegene helemaal niet meer zien :')

Top Zonnebloem ik ben benieuwd!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 09:27

Het went. In het begin heb je inderdaad de neiging om de berichten van zo iemand aan te klikken zodat je ze kunt lezen. Maar elke keer als je dat doet erger je je weer kapot aan diegene. Ik althans wel.

Je weet dan wel weer waarom je ze ook weer gefoeid had :D

Persoonlijk vind ik het irritanter als je de berichten van iemand helemáál niet meer kunt zien, zoals op Facebook. De gaten die dan in een discussie vallen kun je dan niet meer zelf dichten.

Wat ik wel graag zou willen is de optie om mods te foeien. Al is dat nu voor mij niet meer relevant. Maar de afgelopen jaren zou het wel fijn geweest zijn als het had gekund.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 09:47

Daarbij ook de vraag hoe dat dan met quotes zit. Een foei kan natuurlijk ook gequote worden, welke je dan mogelijk ook weer ziet. Ik snap je idee TS, vind het ook een logisch en goed idee, maar de uitwerking is dan wat lastiger :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 09:49

Koper schreef:
Wat ik wel graag zou willen is de optie om mods te foeien. Al is dat nu voor mij niet meer relevant. Maar de afgelopen jaren zou het wel fijn geweest zijn als het had gekund.

:') Zodat je al die ow's kon negeren? :+

Spoiler:
Geen idee of je die ooit een gehad hebt.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 09:56

Met quotes moet je inderdaad op je handen gaan zitten soms. Voor de discussie zijn ze handig, voor jezelf niet altijd.

Iris ik heb wel eens OW's gehad maar ik heb wel die (sinds kort weer ex)mod duidelijk gemaakt dat ik van haar GEEN mod-pb's wilde hebben. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ze zich daar vrij goed aan heeft gehouden. Ze had zelf ook wel door dat dat alleen maar olie op het vuur was. Ik heb een hekel aan haar, de antipathie is bepaald wederzijds en ik zal niet ontkennen dat ik maandenlang niet gebokt heb toen zij mod werd. Wat dat betreft was het wel voor iedereen heel rustig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 13:32

Mods foeien lijkt mij niet erg handig, ik snap dat je gewoon persoonlijke berichten niet wil zien, maar denk ook aan moderatoropmerkingen :j

Of het BBB als je mij zou foeien :+
Dit zal er ook niet gaan komen kan ik eigenlijk wel met zekerheid zeggen.

Voor de rest kan ik snappen dat het vervelend is als er alsnog staat dat deze persoon iets getypt heeft en je de optie hebt om te kiezen om het te lezen. Dan sluit ik mij bij zonnebloem aan :D

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 22:12

Danique schreef:
Hi,

Ik heb een tijdje wat mensen in mijn Foeis gehad, maar dat diegene juist nog duidelijker in een topic verscheen (door de melding dat het een Foei is) irriteerde me mateloos.

Dus zoals het nu is, plus extra optie.

Ook ik erger me gek aan dat het bericht van de foeis duidelijker opvalt.
Net wat Danique zegt je wilt dit persoon helemaal niet meer zien :')
Zonnebloem dank je wel en succes met de urgentere zaken. :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 13:11

Ik zou ook wel de berichten van FOEIS iets subtieler willen hebben. Hoe geen idee, maar de huidige vorm irriteert mij geregeld