Ik ben Hans

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hans07

Ik ben Hans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-16 01:06

Ik heet Hans en ben een jonge Amsterdammer van 61 en woon tegenwoordig in België.
Een van de redenen daarvoor is dat ik nu een tuin heb die groot genoeg is om er 2 ponys op te laten grazen. Dat is sinds een paar maanden het geval en nu lopen Daisy en Rosy daar. Het zijn mini Shetlander merries en ze zijn nu een half jaartje oud. Dasy is bond wit,zwart,bruin en Rosy is zwart. Ze hebben nu een heerlijke dikke een beetje vettig aanvoelend wintervacht. Ze hebben ook een stal maar ze slapen liever onder de bomen. Dit zijn mijn allereerste paardjes en als er mensen tips hebben dan hoor ik dat graag.
Ik laat ze dagelijks samen met mijn vriendin Linda uit. Ze wandelen mee met hun minihalstertjes aan de lijn en schrikken nu al niet meer van auto's die langsrijden.
De bedoeling is dat als ze volwassen zijn ze in een 2span een koetje gaan trekken met mij op de bok en de kleinkinderen achterin.

Gowlan

Re: Ik ben Hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 01:18

Wat leuk! Welkom op bokt!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 01:19

Hallo, welkom :wave:

Wat een leuke plannen! Wij mennen zelf ook maar de onze zijn wat formaten groter. Heb je zelf men-ervaring ?

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 01:30

Hai Hans welkom op bokt. :wave:
Wat leuk dat je eigenaar bent van twee shetjes en wat een leuke plannen heb je.

_Anke

Re: Ik ben Hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 22:06

Welkom :)