Deze maand hebben we alle kleuren mogen zien. In Amerika was er volop activiteit met de presidentsverkiezing. Ook hebben we de minder fijne kanten mogen meemaken. Het plotselinge overlijden van bokker LS_fotos was een schok op bokt. Maar ook leuke gebeurtenissen die we met zijn allen hebben mogen meemaken. Een maand vol ups en downs was het. Wij hebben weer een smullende nieuwsbrief voor jullie in elkaar gezet. Dus wij wensen jullie weer veel leesplezier!
Banjer, Marieke_K, Melody7, Nayomie, Sans6, [***]

Topics van de maand
Deze maand hebben we weer uit verschillende onderdelen weer leuke topics mogen lezen. Enkele topics waren voor ons wel een uitschieter. Deze topics kun je hier lezen.
Heb jij een suggestie voor topic van de maand, stuur deze dan naar BNB@bokt.nl
Opvallende gebeurtenissen
Opvallende topics waren deze maand weer zeker aanwezig. Wij hebben een kleine selectie voor jullie gemaakt. Lees deze hier.
Heb je een suggestie voor andere opvallende gebeurtenissen, stuur deze naar BNB@bokt.nl
VOLG-topics van de maand
Ook voor dit onderdeel hebben wij weer leuke volgtopics voor jullie weten te verzamelen. Nieuwsgierig? Lees het dan hier!
Heb jij een suggestie voor volgtopics van de maand, stuur deze dan naar BNB@bokt.nl

Bloemetjes van de maand
Op 13 oktober meldde de nieuwsredactie het volgende bericht;
[VN] Zeven paarden overleden in brand Sommelsdijk
Er werd vol afschuw gereageerd door bokt, en de eigenaren van de betreffende paarden werd sterkte gewenst, het zal je maar gebeuren... Niet te bevatten. ..
Een van die eigenaren bleek een Bokker, Sarahilse
In haar topic [IM] Lieve Ilse, die ene verschrikkelijke morgen.
vertelt zij over deze afschuwelijke morgen en deelt zij de prachtige woorden van haar moeder met ons.
Mooier dan dát kunnen wij het niet zeggen... Ons rest niets anders dan Sarahilse een virtuele bos bloemen te geven en heel veel sterkte te wensen.

Bokker sjaslique vertelt in haar topic sjaslique @ [MWS] Hoe blijde verwachting een bloedend hart wordt... over haar bevalling na krap 22 weken zwangerschap. Haar tweeling Evi en Lieke heeft het niet mogen halen, het was echt nog te vroeg.
Wat een onvoorstelbaar verdriet moet dit zijn, we hopen dan ook echt dat sjaslique fijne mensen om zich heen heeft om haar te steunen.
Sjaslique, ook voor jou dus een welgemeende bos bloemen;

Weet jij iemand die een virtueel bloemetje verdient? Stuur deze dan naar BNB@bokt.nl
Bokker in de spotlight
Deze maand hebben we gekozen om een topic in de spotlight te zetten. In dit topic bevinden mensen die hun haar doneren. Het is een hele lastige stap om te zetten, om je haar opeens een stuk korter te laten knippen, maar uiteindelijk doen deze bokkers het voor een goed doel. Het is heel dapper dat zij deze stap maken en een ander er heel erg blij mee kunnen maken.
Heb jij een suggestie voor Bokker in de spotlight? Stuur deze dan naar BNB@bokt.nl
Quotes van de maand
We hebben weer een leuke uitspraak van jullie mogen spotten. Deze kun je hier vinden.
Spot je een uitspraak die we niet mogen missen, stuur dan een pb met de quote en een link van het topic naar BNB@bokt.
Bokker achter het topic
Voor deze maand hebben we weer een leuke bokker mogen interviewen. Het interview lees je hier.
Heb jij een suggestie voor bokker achter het topic? Stuur deze dan naar bnb@bokt.nl
Hartekreten
Deze maand hebben wij helaas opnieuw geen hartekreet mogen ontvangen.
Wil jij een hartekreet schrijven aan iemand? Laat het ons dan weten via BNB@bokt.nl
Bokkers in de media
Deze maand hebben wij geen bokkers in de media mogen spotten.
Weet of ben jij een Bokker die ook in de media is benoemd? Stuur dan even een berichtje naar BNB@bokt.nl
Huisdieren in de spotlight
Deze maand hebben we twee leuke fretten in de spotlight; Thor en Odin. Ze zijn van bokker Macchiato en zij vertelt jullie hier graag meer over ze!
Heb je een suggestie voor 'Huisdieren in de spotlight' of het onderdeel 'Kunstwerk van de maand' , stuur deze dan naar BNB@bokt.nl
Bokker in het buitenland(oneven maanden)
Deze maand vertelt bokker rocymax ons over haar leven in Spanje. Zij woont daar al 30 jaar!
Wil je haar verhaal lezen? Klik dan hier!
Heb je een suggestie voor het onderdeel van volgende maand, 'Bokker in het buitenland' of voor het onderdeel, 'Hoe gaat het met...', stuur deze dan naar BNB@bokt.nl
Een plaatje met een praatje
Deze maand hebben we een grote tatoeage als plaatje. Wat het verhaal hier achter is, kun je hier lezen.
Wil jij graag vertellen over een bepaalde foto of tatoeage bijvoorbeeld? Stuur dan een mail naar BNB@bokt.nl

... [***] een hengstveulen heeft gekocht op de Zuidlaardermarkt

... Murosch de dag NA de zuidlaardermarkt een shetlandmerrie heeft gekocht. Zij eigenlijk Muesli heette en Murosch daar maar Suzie van heeft gemaakt

... Essie73 uit voorzorg niet naar Zuidlaren is geweest, omdat ze anders vast ook met zo een schatje terug was gekomen

... Banjer en vriendje de overdracht van hun nieuwe huis hebben gehad en inmiddels druk bezig zijn met inpakken, weggooien, nog meer inpakken en spullen overbrengen, zodat ze het weekend van de 19e kunnen verhuizen?
... A_nouk binnenkort met haar man naar een heel mooi Michelin Sterren Restaurant in Antwerpen gaat en daar ontzettend veel zin in heeft!
... Nayomie aan het oriënteren is op een studie en waarschijnlijk de biologische kant op wil?

Recept van de maand
Voor deze maand hebben wij een lekker recept voor Sinterklaas. Ben je benieuwd wat het is? Lees hier het recept.
Bokt-vriendschappen en Bokt-relaties
Deze maand spreken 2 bokkers over hun vriendschap. Benieuwd wat zij te zeggen te hebben? Hier vind je hun verhaal.
Zijn jullie vriend(inn)en of partners en hebben jullie elkaar via Bokt leren kennen? En lijkt het jullie leuk om hierover te vertellen in de BNB, stuur dan een mail naar BNB@bokt.nl
Doorgeefstokje
Vorige maand gaf MyWishMax het stokje door aan essiesilly, haar antwoorden lees je hieronder!
1. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had? (verklaar nader)
ja hoor, die heb ik nu nog steeds hahaha.
2. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
van mijn mooie (al zeg ik het zelf) veulentjes die ik gefokt heb en mijn duidelijke eigen mening.
3. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
ik zou een mooi koophuis hebben in het bos met mijn hondjes en een of 2 paarden.. meer hoef ik er niet meer en waarschijnlijk ook niet meer aan huis

4. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?
Bokt betekent voor mij vooral heeeeeellll veel mensen die het o zo goed denken te weten en een aantal die echt wel genoeg verstand hebben

5. Aan welke Bokker wil jij 5 vragen stellen?
Aan neej.
Een dag uit het leven van...
Deze maand mochten wij een kijkje nemen in het leven van bokker Amanda. Benieuwd wat zij op een dag doet? Hier kun je het verhaal lezen.